Sodejuu Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Nieuws via Audioforum.be: Plaatje is klikbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Nieuws via Audioforum.be: Plaatje is klikbaar Hallo Rogers Ik ben benieuwd of jij ook zoveel commentaar krijgt? Dit werkt natuurlijk ook niet? Immers als het bij de cd niet werkt (conclusie) dan werkt het bij de lp ook niet. Het zal mij benieuwen. Ik had mij gezworen om niet meer te schrijven maar kon dit toch even niet nalaten. MvrG Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Ben ik nog op tijd om dit topic met een persoonlijk bedoelde opmerking te vergallen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Sodejuu: Blijf van mijn topic af, ik was eerst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Ben ik nog op tijd om dit topic met een persoonlijk bedoelde opmerking te vergallen? Jij hebt toch al een superdemagnetiser in de kelder staan? Testen in het Tokyo Nanotechnology center met een IHI Gauss meter , hebben uitgewezen dat nadat een LP behandeld werd met met de Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Jij hebt toch al een superdemagnetiser in de kelder staan? Ik heb het ding moeten verplaatsen, iedere keer als ik een cd/lp/dvd/hdd demagnetiseerde moest ik er 23 fietsen af punniken Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Whoehahahaha! Ik heb eerst een half uur aan de beademing gelegen voordat ik mijn reactie kon posten Vinyl demagnetiseren... hoe verzin je het! Nooit geweten dat er metaal in plastic zat. Nu nog demagnetiseerders voor het plateau, de arm, lager, hendeltje van de armlift en niet te vergeten het Tonar-borsteltje. Wat zal het dan fijn klinken allemaal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Jij hebt toch al een superdemagnetiser in de kelder staan? Ik heb het ding moeten verplaatsen, iedere keer als ik een cd/lp/dvd/hdd demagnetiseerde moest ik er 23 fietsen af punniken Ik wist niet dat jij zo sterk was... 'Punniken' Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 nu lachen we nog, maar straks met de 'house demagnetiser' wordt het wel heel serieus.. Ik zie een nieuwe lijn aankomen van Futurepech Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Dacht ook eerst dat 1 april toch al weer een tijdje geleden was maar lees en huiver: http://www.furutech.com/news/FURUTECHdeMagNews2006.htm Men ziet er echt brood in om zoiets op de markt te brengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Tuurlijk! Iemand bood mij jaren geleden al bloedserieus 500 euro om zoiets te bouwen. Ik krijg dat niet over mijn hart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Nu nog een apparaat om mn cassettes te demagnetiseren. Klinken ze lekker rustig, meer zwart enzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Nu nog een apparaat om mn cassettes te demagnetiseren. Klinken ze lekker rustig, meer zwart enzo Je kunt er ook kabels mee demagnetiseren en ook dat werkt. GEK H Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 ook van de site: 'Using high-end refrigerants -- liquid N2 or He -- ' hoe zouden die klinken .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Er moet eigenlijk ook een demagnetiseerder voor elementen komen, wat zal dat een rust in het geluid brengen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Je kunt er ook kabels mee demagnetiseren en ook dat werkt in mijn beleving. GEK H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Er moet eigenlijk ook een demagnetiseerder voor elementen komen, wat zal dat een rust in het geluid brengen! Die zijn er al hoor, o.a. Benz Micro en Gryphon Audio houden zich daar mee bezig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Die zijn er al hoor, o.a. Benz Micro en Gryphon Audio houden zich daar mee bezig. Dacht ik een gat in de markt gevonden te hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Er is geen gat in de markt of er bestaat wel een demagnetiseerdingetje voor. Een elektrische Yomanda, zeg maar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Er is geen gat in de markt of er bestaat wel een demagnetiseerdingetje voor. Een elektrische Yomanda, zeg maar.... Ik moet volgende week toch in Tiel zijn. Neem de FURUTECH mee en zal eens bij Jomanda aan gaan misschien hoort zij ook verschil en kan ik jullie dan over de streep halen. Als zij het hoort moeten jullie het toch ook horen nietwaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Er is geen gat in de markt of er bestaat wel een demagnetiseerdingetje voor. Een elektrische Yomanda, zeg maar.... Ik moet volgende week toch in Tiel zijn. Neem de FURUTECH mee en zal eens bij Jomanda aan gaan misschien hoort zij ook verschil en kan ik jullie dan over de streep halen. Als zij het hoort moeten jullie het toch ook horen nietwaar? Nee juist niet, het instralen van Yomanda heeft slecht effect op je gezondheid (zie Sylvia Millecam RIP). Hee .... wacht eens .... nu heb ik 'm! Je CD's worden ingestraald door Yomanda, daardoor raken ze gemagnetiseerd en klinken ze slechter. De Furutech maakt dat weer ongedaan en vervolgens klinken je CD's weer zoals het hoort! Conclusie: als Yomanda niet te dicht bij je CD's komt, heb je ook geen Furutech nodig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Er is geen gat in de markt of er bestaat wel een demagnetiseerdingetje voor. Een elektrische Yomanda, zeg maar.... Ik moet volgende week toch in Tiel zijn. Neem de FURUTECH mee en zal eens bij Jomanda aan gaan misschien hoort zij ook verschil en kan ik jullie dan over de streep halen. Als zij het hoort moeten jullie het toch ook horen nietwaar? Zorg je wel dat Yomanda en die Furutech in fase staan? Anders stoten ze elkaar af en krijg je ongelukken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Er is geen gat in de markt of er bestaat wel een demagnetiseerdingetje voor. Een elektrische Yomanda, zeg maar.... Ik moet volgende week toch in Tiel zijn. Neem de FURUTECH mee en zal eens bij Jomanda aan gaan misschien hoort zij ook verschil en kan ik jullie dan over de streep halen. Als zij het hoort moeten jullie het toch ook horen nietwaar? Zorg je wel dat Yomanda en die Furutech in fase staan? Anders stoten ze elkaar af en krijg je ongelukken... Even wachten. Een demagnetisatie-inrichting (een apparaat dat kan demagnetiseren) zou dat moeten door: 1) een sterk wisselend magnetisch veld opwekken 2) verwarmen of 3) kloppen (dan gaan de magneetdeeltjes die netjes in lijn liggen uit elkaar) Er kan dus geen sprake zijn van een fase, of je moet jomanda 50 keer per seconde in de pas laten lopen met het veld van de demagnetisatie-inrichting. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Er is geen gat in de markt of er bestaat wel een demagnetiseerdingetje voor. Een elektrische Yomanda, zeg maar.... Ik moet volgende week toch in Tiel zijn. Neem de FURUTECH mee en zal eens bij Jomanda aan gaan misschien hoort zij ook verschil en kan ik jullie dan over de streep halen. Als zij het hoort moeten jullie het toch ook horen nietwaar? Zorg je wel dat Yomanda en die Furutech in fase staan? Anders stoten ze elkaar af en krijg je ongelukken... Even wachten. Een demagnetisatie-inrichting (een apparaat dat kan demagnetiseren) zou dat moeten door: 1) een sterk wisselend magnetisch veld opwekken 2) verwarmen of 3) kloppen (dan gaan de magneetdeeltjes die netjes in lijn liggen uit elkaar) Er kan dus geen sprake zijn van een fase, of je moet jomanda 50 keer per seconde in de pas laten lopen met het veld van de demagnetisatie-inrichting. Groet, Jacco Ik denk niet dat ze zo gek is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Er is geen gat in de markt of er bestaat wel een demagnetiseerdingetje voor. Een elektrische Yomanda, zeg maar.... Ik moet volgende week toch in Tiel zijn. Neem de FURUTECH mee en zal eens bij Jomanda aan gaan misschien hoort zij ook verschil en kan ik jullie dan over de streep halen. Als zij het hoort moeten jullie het toch ook horen nietwaar? Zorg je wel dat Yomanda en die Furutech in fase staan? Anders stoten ze elkaar af en krijg je ongelukken... Even wachten. Een demagnetisatie-inrichting (een apparaat dat kan demagnetiseren) zou dat moeten door: 1) een sterk wisselend magnetisch veld opwekken 2) verwarmen of 3) kloppen (dan gaan de magneetdeeltjes die netjes in lijn liggen uit elkaar) Er kan dus geen sprake zijn van een fase, of je moet jomanda 50 keer per seconde in de pas laten lopen met het veld van de demagnetisatie-inrichting. Groet, Jacco Yomanda, Jomanda of hoe die heks ook heet straalt toch van alles in en uit? Dat heeft ze ook weleens via telefoon, radio of TV gedaan met flesjes water. Daaruit kun je afleiden dat haar stralen een wisselend karakter hebben want die transportmedia kunnen geen statische signalen overbrengen. Het faseprobleem bestaat dus echt. Oppassen dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts