robx Posted 20 maart 2007 Report Share Posted 20 maart 2007 nou Jacco, dat hangt er maar geheel van af hoe je je voelt ? lijkt wel een berg geld voor een grote spoel .... of zie ik dat nou geheel fout? groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 20 maart 2007 Report Share Posted 20 maart 2007 nou Jacco, dat hangt er maar geheel van af hoe je je voelt ? lijkt wel een berg geld voor een grote spoel .... of zie ik dat nou geheel fout? groet Jaja, hoe je je voelt...Nou, ik durf er niet aan te denken hoe zo iemand zich moet voelen. Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, maar het lijkt me heel vreemd. En inderdaad, een hoop geld voor een spoel. Wat was de permeabiliteit van vinyl ook alweer? Of gaat het om de ijzerdeeltjes in de verf van de opdruk? Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 20 maart 2007 Report Share Posted 20 maart 2007 Gisteren bij een vriend wezen luisteren naar het effect van deze RD 2.1000 euro vind ik echter te duur voor wat dit apparaat kan. Zo, ben je weer eens bij Luc geweest Hij is erg lyrisch over dat ding. Ik heb er nog geen kennis mee gemaakt. Bovendien vind ik 't ding erg duur (absoluut gezien). Met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnejan Posted 20 maart 2007 Report Share Posted 20 maart 2007 Je weet het maar nooit met zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts