audiofreak Posted 16 mei 2006 Report Share Posted 16 mei 2006 Ik heb op A, freaks een discussie gehad met een zekere Onno en ook elders met degene die me de artikelen bezorgden. Beste Headshell, Hoewel ik Onno heet en ook wel af en toe te vinden ben op Audiofreaks, ben ik die Onno niet,daar ik mij niets kan herinneren over dit topic 'artikel' op Audiofreaks. Wellicht heb ik het mis,maar dan hoor ik je wel,he? Het lijkt me overigens best interresant en zal het ook gaan doorlezen,hoewel je dat niet ff in 10 minuten doet. Kortom,ik zal van de week es wat tijd ervoor vrij maken. Met groet, Audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 19 mei 2006 Author Report Share Posted 19 mei 2006 . Weer een artikel beschreven. Net toegevoegd. Op A. freaks dus. Oja, waar gaat het over: uitgebreid artikel over de voor- en nadelen van tangentiaal- en normale armen. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 19 mei 2006 Author Report Share Posted 19 mei 2006 . Weer een artikel beschreven. Net toegevoegd. Op A. freaks dus. Oja, waar gaat het over: uitgebreid artikel over de voor- en nadelen van tangentiaal- en normale armen. . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 19 mei 2006 Author Report Share Posted 19 mei 2006 Ik maak er geen . van Leuk hoor.... Echt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts