Jump to content

Platenspelers bij Haudio

carl
 Share

Recommended Posts

Kan die gouden ooit in mijn zwarte? Of moet ik dan een andere zwarte/zilveren laten toevoegen?

B)

Die gouden staat echt veel mooier in mijn bruine/zilveren en eenmaal erin gemonteerd zal deze goudkleurige heel gelukkig zijn,evenzo als zijn baasje. :P:lol::lol::lol:

met groet,

:cool2:

Ach die gouden, kwijl.. Gefeliciteerd! Das er een die je alleen nog weg doet voor een nieuwe gouden :D

Hmmmz, heb nu een zwarte in mijn twee zwarte kameraden (nee, geen racist aan het werk hoor :P ) Haudio wel gevraagd wat de mogelijkheden zijn naar een ander kleurtje, maar als starter moet ik nu weer de broekriem aanhalen. Nu dus op zoek naar een mooie gebruikte, iemand nog een idee? Misschien toch de R variant van die zwarte... Das nog wel te betalen.

Ach die gouden, kwijl.. Gefeliciteerd! Das er een die je alleen nog weg doet voor een nieuwe gouden :D

Hmmmz, heb nu een zwarte in mijn twee zwarte kameraden (nee, geen racist aan het werk hoor :P ) Haudio wel gevraagd wat de mogelijkheden zijn naar een ander kleurtje, maar als starter moet ik nu weer de broekriem aanhalen. Nu dus op zoek naar een mooie gebruikte, iemand nog een idee? Misschien toch de R variant van die zwarte... Das nog wel te betalen.

Beste M,

Binnenkort heb ik wel een hele mooie voor je .

MvG,

Haudio

:rolleyes:

hmmmz...

Af en toe vind ik het wel eens vervelend dat ik nooit tevreden ben. Maar het plezier wat een goed album mij geeft, zit nu weer met tranen in de ogen te luisteren naar Lizz Wright met Come together...

Ik wacht rustig af, geniet van wat ik heb...

Haudio, ik heb alle vertrouwen in je dat je weer met zo'n gouden greep komt als de 103 :) Je weet het he, het gaat me puur om de muziek, niet welk merkje er opstaat...

Je weet het he, het gaat me puur om de muziek, niet welk merkje er opstaat...

En daar gaat het nu uiteindelijk om, nietwaar????

Zolang de emotie maar overkomt!

Je weet het he, het gaat me puur om de muziek, niet welk merkje er opstaat...

En daar gaat het nu uiteindelijk om, nietwaar????

Zolang de emotie maar overkomt!

En dat begrijpen de meeste nog niet zo goed.

Luisteren is ook een kunst.