luxman Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Vandaag,al zoekende naar cd"s in Aken ,liep ik pardoes tegen HIFI aparatuur aan .toch wel een beetje zoekende voor een nieuwe cd speler.viel mijn oog op de Marantz 6000.eigelijk juist een tikkeltje te prijzig ,met 350 euro.dus ff verder kijken .Toen zag ik de Marantz 5400,123 euro goedkoper .en volgens de verkoper een goede cd speler .Wel ik heb hem meegenomen ,ziet er strak uit .hij kan van alles (snufjes met tekst en zo ) niet zo belangrijk,wel .Op het moment staat ie in te spelen ,en ik moet zeggen tot nu bevalt ie prima. Sprankelend, Fris ,strak ,dynamisch,dus al met al ben ik zeer cotent.en das pas het begin dat ie speelt.Maar ja een cd speler kopen,en geen cd kan niet, dus toch ff voor vijf eurootjes .Keb Mo, Just Like Me gekocht. Dus de Marantz 5400.is best een aanrader,voor een aardige prijs . MVG Luxman Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Welke zaak ben je geweest in Aken ?? ik kom ook vaker in Aken voor te shoppen en je hebt er best mooie hifi-zaken inderdaad Vanaf Sittard en Vaals is het ook goed te doen veel muziekplezier met je Marantz speler groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 17 oktober 2003 Author Report Share Posted 17 oktober 2003 Hallo John.Je gelooft het niet ,maar deze cd speler kwam ik bij Mediamarkt tegen.hoewel ze hebben best wat aardig spul daar staan .Waar ik voornamelijk naar binnen stap .of zeker aan de ramen hang is Klangpunkt.Ken je die zaak.als ik er binnen kom .liggen ze (ja ligt er wel meestal iemand half in de stoel) in die ruimte voorbij de kabels,naar een LP te luisteren. Voor cdees ga ik meestal naar Saturn, Mediamarkt, daar ligt ook in de buurt een speciale cd zaak, gericht op Jazz. Ken je ook Drogisterij Muller verkopen op de derde etage cdees, vaak heel goedkoop Laats L.McKennit Live dubbel cd voor 9 euro.Verder weet ik nog zo een kleine zaak, voornamelijk gericht op Lpees. Wel voor alle mensen die Aken nu niet kennen, nu hebben jullie een gratis "HIFI" rondleiding gehad.Op Wijnbergen na in Heerlen, is Aken wel de beste optie wat betreft HIFI . MVG Luxman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts