Jump to content

dac van bestaande cd speler gebruiken

mart
 Share

Recommended Posts

Ik ben best wel tevreden met mijn cd speler (marantz cd17 mkIII :) ) maar zou het kunnen dat een deskundig iemand er een digitale ingang bij kan maken? zodat ik de da converter apart kan gebruiken?

Vreemd dat er wel diverse uitgangen opzitten om een aparte dac aan te sluiten maar andersom niet <_< .

Mart

Ik ben best wel tevreden met mijn cd speler (marantz cd17 mkIII :) ) maar zou het kunnen dat een deskundig iemand er een digitale ingang bij kan maken? zodat ik de da converter apart kan gebruiken?

Vreemd dat er wel diverse uitgangen opzitten om een aparte dac aan te sluiten maar andersom niet <_< .

Mart

de o.a. hear bejubelde Harman Kardon HD-970 heeft die mogelijkheid al en is niet al te prijzig 300 - 400 euro misschien een idee

de o.a. hear bejubelde Harman Kardon HD-970 heeft die mogelijkheid al en is niet al te prijzig 300 - 400 euro misschien een idee

slim van de ontwerpers maar ik ga geen nieuwe cd speler kopen :D

met toenemende digitale aparaten, harde schijven, dab tuners e.d. zal de dac kunnen verhuizen naar een aparte unit met ingang keuze schakelaar.

Die zijn er natuurlijk al maar omdat ik tevreden ben met wat ik al heb zou ik het leuk vinden als daar een ingang bij gemaakt kan worden. Ik ga maar eens wat rondbellen naar 'modificateurs'. :rolleyes:

Mart

maar zo'n digitale ingang wordt gewoner en de HK 970 heeft dat inderdaad; op de nieuwe Cambridge Audio zitten die ingangen ook meen ik.

Helemaal niet zo'n gek idee.

ik zag idd net dat ie dat toch had.

Handig, nu nog een fastoenlijke interface ipv spdif.

hdmi??