mart Posted 19 mei 2006 Report Share Posted 19 mei 2006 Ik ben best wel tevreden met mijn cd speler (marantz cd17 mkIII ) maar zou het kunnen dat een deskundig iemand er een digitale ingang bij kan maken? zodat ik de da converter apart kan gebruiken? Vreemd dat er wel diverse uitgangen opzitten om een aparte dac aan te sluiten maar andersom niet . Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroenhog Posted 19 mei 2006 Report Share Posted 19 mei 2006 Ik ben best wel tevreden met mijn cd speler (marantz cd17 mkIII ) maar zou het kunnen dat een deskundig iemand er een digitale ingang bij kan maken? zodat ik de da converter apart kan gebruiken?Vreemd dat er wel diverse uitgangen opzitten om een aparte dac aan te sluiten maar andersom niet . Mart de o.a. hear bejubelde Harman Kardon HD-970 heeft die mogelijkheid al en is niet al te prijzig 300 - 400 euro misschien een idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
mart Posted 19 mei 2006 Author Report Share Posted 19 mei 2006 de o.a. hear bejubelde Harman Kardon HD-970 heeft die mogelijkheid al en is niet al te prijzig 300 - 400 euro misschien een idee slim van de ontwerpers maar ik ga geen nieuwe cd speler kopen met toenemende digitale aparaten, harde schijven, dab tuners e.d. zal de dac kunnen verhuizen naar een aparte unit met ingang keuze schakelaar. Die zijn er natuurlijk al maar omdat ik tevreden ben met wat ik al heb zou ik het leuk vinden als daar een ingang bij gemaakt kan worden. Ik ga maar eens wat rondbellen naar 'modificateurs'. Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 maar zo'n digitale ingang wordt gewoner en de HK 970 heeft dat inderdaad; op de nieuwe Cambridge Audio zitten die ingangen ook meen ik. Helemaal niet zo'n gek idee. ik zag idd net dat ie dat toch had. Handig, nu nog een fastoenlijke interface ipv spdif. hdmi?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mart Posted 21 mei 2006 Author Report Share Posted 21 mei 2006 Handig, nu nog een fastoenlijke interface ipv spdif. al die termen ik wil gewoon ergens een stekker insteken. en wat is hdmi dan??? Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroenhog Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Handig, nu nog een fastoenlijke interface ipv spdif. al die termen ik wil gewoon ergens een stekker insteken. en wat is hdmi dan??? Mart Kijk hier eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 [...] Handig, nu nog een fastoenlijke interface ipv spdif. [...] Wat is er mis met spdif? Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Beste marc, Kijk hier maar eens bij dit bedrijf. klik Zeer bekwaam en netjes werkend ook. Hij kan je zeker verder helpen. Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
mart Posted 22 mei 2006 Author Report Share Posted 22 mei 2006 Kijk hier maar eens bij dit bedrijf. lijkt me een simpele vraag voor ze. ik zal eens gaan bellen. bedankt! Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts