Jump to content

Krassen van CD's verwijderen

qwert
 Share

Recommended Posts

PS 2: mijn CD's hebben allemaal een gat in het midden; Vlgs mij is dat een productiefout en/of besparing op materiaal. Nu is mijn vraag: Is er een product dat die gaten er ook uit krijgt?

Als je dat middel gevonden hebt ben ik wel benieuwd hoe dan klinkt. Dat gat is volgens mij juist met opzet gedaan en zou een "Black Hole" moeten zijn. Daarin verdwijnen dan alle vedrwaalde bitjes die het geluid verstoren. Maar misschien verdwijnen er wel teveel bitjes in en zou het idd beter klinken als je het dichtmaakt.

;)

Kun je beter niet dichtmaken. Als dat gat er niet in zit is het lastig om de binnenkant groen te kleuren :blink::huh::D

Kweenie hoor Sodejuu, je had destijds ook van die inserts voor vinyl singletjes om in het gat te stoppen? Zal toch ook niet voor niets geweest zijn?

B.t.w. heb jij wel eens de binnenrand van die singletjes groen gekleurd?

;)

Die inserts waren toch van een speciale soort plastic :rolleyes: zodat die singeltjes ook op de as bleven zitten. Was wel apart als je geen singlepuk en geen insert had. Dat kreeg je ook niet met groen kleuren gecorrigeerd. :P

:lol::lol: en dan op zo'n slingerende single een plastieken smurf of een matchbox autootje zetten!!!! Whoepie! Those were the days :lol:

:)

Ja, je had toen ook van die plastic poppetjes met een magneetje in hun mond, een jongetje en een meisje die je op zo'n plaatje kon plakken. De een op het plaatje en de ander op het chassis: Als ze dan langs elkaar kwamen was het 529.gif

;)

Ja, je had toen ook van die plastic poppetjes met een magneetje in hun mond, een jongetje en een meisje die je op zo'n plaatje kon plakken. De een op het plaatje en de ander op het chassis: Als ze dan langs elkaar kwamen was het 529.gif

;)

ken ik ook nog.

Lache was dat wel.

Ken je die Black en White hondjes nog met magneetjes in hun kont.

Was ook zo grappig.

met groet,

:cool2:

......

Was ook zo grappig.

met groet,

Ja daar hadden we er thuis een heleboel van :D Opvallend was dat bij twee witte hondjes die twee alleen belangstelling hadden voor elkaars kont en dat was ook bij twee zwarte hondjes zo :lol:;)

......

Was ook zo grappig.

met groet,

Ja daar hadden we er thuis een heleboel van :D Opvallend was dat bij twee witte hondjes die twee alleen belangstelling hadden voor elkaars kont en dat was ook bij twee zwarte hondjes zo :lol:;)

:lol::lol::lol::lol:

Overigens dicriminatie lijkt mij.

;)

Met :lol: groet,