Stadium III Posted 5 augustus 2006 Report Share Posted 5 augustus 2006 merken als rel en mj acoustics maken alleen maar subwoofers, met de insteek om vooral bij muziekweergave, lees stereo ingezet te wordenals je een beetje speakers van niveau hebt, kijk dan bv eens vanaf de rel stadium III, stentor of studio III, echt hele mooie subwoofers helemaal mee eens ! Stadium III Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 8 augustus 2006 Report Share Posted 8 augustus 2006 Beste Edwin, Leuk jou weer eens te zien Ik zeg het maar eerlijk. Ik vind dat boze systeem ronduit fantastisch klinken.... blij dat je het weer even aanhaalt Groeten, Bas Nu zal je wel vreemd opkijken maar mijn moeder heeft dus zo,n bose set en dat klinkt helemaal zo slecht niet vind ik. Vreemd genoeg klonk het totaal niet op een goede versterker maar toen deze de geest gaf en ik nog ergens een oude marantz pm550 vond en deze aansloot klonk het dus wel. Uiteraard heb je wel een toonrgeling nodig en die zit nu juist op de marantz in de vorm van een 5 bands equalizer en zo kan je het geluid vrij aardig krijgen. grtz Don Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts