WanFie Posted 28 juni 2020 Report Share Posted 28 juni 2020 12 hours ago, Duck-Twacy said: Ik heb 100-150 klassiek cd's en t staat allemaal door elkaar (n zooitje dus) Mn rond 600 pop cds zijn alfabetisch in bennoos/billies (weet nooit welke) en op discogs. Verzamelaars (zijn meestal krijgertjes) in n apart vakje Damn, Benno/billie heet nu anders. Weet iemand of het nog hetzelfde is? Ik wil een 5e bijkopen (want je hebt altijd wat open ruimte nodig voor nieuwe aanwinsten) https://www.ikea.com/nl/nl/p/gnedby-wandmeubel-wit-40277143/ Er zijn/waren er tweedehands veel te koop. Ik heb eens een auto vol gekocht voor n paar tientjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 24 februari 2021 Report Share Posted 24 februari 2021 (edited) Categorisering naar genre, vervolgens alfabetisch en dan van rechts naar links (om de voorkant in het zicht te hebben) en dan chronlogisch (naar eerstuitgave), bij meerdere versies (van 1e druk naar latere druk). Verder gebruik ik discogs om het overzicht te houden. Sinds ik "overgestapt" ben naar Tidal/ streaming beduidend minder vinyl en cd's gekocht. Reden: financieel (gaf maandelijks €100-200 uit Voor aankoop van muziek) , gemak en ruimte (600plus LP's, 140 CD's en 25 SACD's) Edited 24 februari 2021 by Vinyl_Fuchs Onvolledig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts