Jump to content

De ultieme tweak?

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Op zich geloof ik wel in het beheersen van resonanties. Er zijn diverse produkten op de markt die iets vergelijkbaars beloven zoals Shakti en Harmonix. Ook hier wie heeft het gehoord en ermee geexperimenteerd.

Even los daarvan is de prijs belachelijk.

Voor de Fransozen onder ons:

Het patent in het Frans.

Groet,

Jacco

wat kost zoiets nou, Jacco, het aanvragen en het verlenen van een patent?

Geen idee. Dat wordt voor ons gedaan. Maar dat kan (tien)duizenden euro's kosten voor een internationaal (US) patent. En een hoop advocaten die zich daar mee bezig moeten houden. Hier betreft het een Frans patent, ik neem aan dat dat niet zo duur is en bovendien vrij snel toegewezen kan worden. Ik heb ook een patentje en dat was voor Nederland zo gefixt, maar de US toewijzing laat nog steeds op zich wachten (het loopt al vanaf 2002 oid). Heeft ook met prioriteit te maken hoe snel het gaat en hoeveel het kost, dunkt me.

Groet,

Jacco

Ik heb niet het idee dat zo'n dingen werkelijk werken. Het zit idd meestal tussen je oren. Als iemand geld teveel heeft en er zijn subjectief voordeel mee kan halen, waarom niet? Er zijn tenslotte ook genoeg mensen die veel geld uitgeven voor een reisje Tibet om daar naar de klankschalen van geestelijken te gaan luisteren. :rolleyes:

Ik denk dat het vooral zaak is om het zelf te proberen en een eigen oordeel te vormen dan het meteen te verguizen voor audiofiele nonsens! Blijft zaak dat het een investering is die voor velen niet haalbaar zal zijn! Zou het toch wel eens willen proberen, audio kan immers gemeten worden, en de bedenker heeft wel wetenschap toegepast, ipv een mening!

Ik denk dat het vooral zaak is om het zelf te proberen en een eigen oordeel te vormen dan het meteen te verguizen voor audiofiele nonsens! Blijft zaak dat het een investering is die voor velen niet haalbaar zal zijn! Zou het toch wel eens willen proberen, audio kan immers gemeten worden, en de bedenker heeft wel wetenschap toegepast, ipv een mening!

Vanzelfsprekend!

Ik ga deze week nog, eens experrymenteren met Cristallen glazen! :D

Geeft, denk ik, mits goed geplaatst, ook een effect.

Denk ook wel dat dit systeem werkt, alhoewel ik het een beetje "doping zoals bij wielrenners" <_< vindt...

Verschrikkelijk duur, helaas.... :rolleyes:

mvg RastaPhil

Guest tubejack

Het eerste dat ik dacht toen ik de foto zag.... da's ook een bijzondere manier om een kaasplankje te gebruiken :lol: Zou het zo slecht gaan met de Franse

kaas? .... Maar ja 5 bij 5 is wel een klein stukje plank...

Het 2e, moet je eens opletten hoe die gaten gemaakt zijn waar

die blauwe kogeltjes inzitten........ ja met een Franse-slag! <_<

Voor de rest, zou iemand dit kopen? zoja ik heb een gemodificeerde

broodplank in de aanbieding :)

Sorry mensen, "ik trek dit niet" hier heb ik geen kracht voor.....

Groet,

Jack

Het is wel een ultieme tweak om je zakken te vullen,

Prijzen:

Basic: 200 euro

Silver: 360 euro

Gold: 900 euro

Gold Special: 900 euro

Platinum: 1650 euro

Edited by tubejack

.........................

Denk ook wel dat dit systeem werkt, alhoewel ik het een beetje "doping zoals bij wielrenners" <_< vindt...

Hangt er vanaf wat je er in schenkt voor je ze leegdrinkt :blink:

Maar nu je het zegt er moet in de kelder nog ergens een Indonesische Gamalan staan ... dat zal ook wel effect geven als ik die in de kamer zet.

Geeft, denk ik, mits goed geplaatst, ook een effect.

Verschrikkelijk duur, helaas.... :rolleyes:

mvg RastaPhil

Met dit Cristal experimenteren lijkt me leuker ;)

flesjecristal5ta.jpg

Mogge jongelui :D

Geheel gesticht en gelouterd in een paar Bulgaarse kloosters is opa weer op zijn vertrouwde stekkie in de koekstad. Fijne vakantie gehad? Welzeker. Voor eenieder die terug wil naar de voorvorige eeuw, haast u naar het Bulgaarse platteland, over 10 jaar heeft dat zijn authenticitet verloren vrees ik :(

En me meteen maar weer verdiept in het niewste panacee uit de apotheek van de audiofiele kruidendokters.

Leuke vondst, en zoals te verwachten uit een oosters land. Wat die allemaal uitdenken op het vlak van het menselijk welzijn, ongelooflijk :rolleyes:

Gemeten naar het aantal therapie

Dick!

Ik begon me al af te vragen waar je uithing. Volgende keer wel even toestemming vragen voor je weggaat.

Ja meneer, bij deze dan.

Mag ik in augustus een paar weken met lief naar Andalusi