Jump to content

De ultieme tweak?

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Nog zoiets wat je als audiofiel-die-verder-alles-al-heeft minstens moet hebben geprobeerd: Link.

Volgens ingewijden geeft dit Rust. Om thuis het verschil te horen heb je waarschijnlijk w

[...]

tussendoor nog even alleen naar Parijs?

[...]

Beste Dick,

En hoe ga je daar geraken? Met de trein?

Groet,

Jacco

Beste dekkersj,

Ik ben bang van wel, gezien het onberen van een rijvaardigheidsbewijs. En lopen is wat ver :blink:

Met opgewekte groet,

(...)

:D Ik ben onschuldig, ik lees alleen maar de krant. Het is tenslotte bijna komkommertijd: http://www.ad.nl/binnenland/article354532.ece

Hebbie dat gelezen? In Voorst. Bijkans onder de rook van Deventer. Dat er hier ter stede een grote spychiatrische inrichting is weet ik, maar.... :unsure:

Bovendien, zijn ze in het Middenoosten ook niet ooit eens begonnen met geitknuffelen :lol::lol::lol:

Met opgewekte groet,

Mogge jongelui  :D

...

Maar mocht er in de buurt een audioboer zijn die ze in zijn nering verhandelt, dan ga ik luisteren.

Met opgewekte groet,

Welkom terug, Dick.

:)

Deze "audioboer"

wil je er graag van voorzien!

Met vriendelijke groet,

Erjee.

Ik zei: "In de buurt", grapjas :P

Dat betekent in mijn geval hoogstens als maximumafstand de Voorster koeienknuffelaars, ofwel 15 kilometers.

Met opgewekte groet,

(...)

:D Ik ben onschuldig, ik lees alleen maar de krant. Het is tenslotte bijna komkommertijd: http://www.ad.nl/binnenland/article354532.ece

Hebbie dat gelezen? In Voorst. Bijkans onder de rook van Deventer. Dat er hier ter stede een grote spychiatrische inrichting is weet ik, maar.... :unsure:

Bovendien, zijn ze in het Middenoosten ook niet ooit eens begonnen met geitknuffelen :lol::lol::lol:

Met opgewekte groet,

Pas maar op, voor je het weet krijgen wij in het Westen in de gaten wat h

Je zou het niet zeggen als je het gekluns van de lokale overheid ziet maar Gouda is toch echt een stad. Waar kan ik hier een gratis oranjepakket krijgen?

Deutschland sollte Weltmeister sein.

Macht mir kein flaus aus..

(...)

Dick, jij bent toch een van de weinigen op dit forum die nog vanuit een grenzeloos positieve instelling een glimlach op mijn lippen kan toveren.

Blijf zo doorgaan alsjeblieft!

Beste Theo,

Mijn positieve inborst komt voort uit een genetische manipulatie die 60 jaar geleden heeft plaatsgevonden tussen een meneer met een vrolijk-boertige Brabantse inslag en een mevrouw met een Amsterdams-geinig karakter.

Het resultaat is een species met een opgeruimd, zonnig karakter, een grenzeloos, bij het roekeloze af, optimisme en een schier onuitroeibare drang tot ouwehoeren.

Soms word ik moe van mezelf :(:(:(

Met opgewekte groet,

Dat gebeurt mij nu ook steeds, wat er in dat stuk staat.

Ik luister naar muziek, en als ik een flesje bier op tafel zet worden de stemmen wat vager na een tijdje, nog een fles, nog vager, enz. :lol:

Ik luister naar muziek, en als ik een flesje bier op tafel zet worden de stemmen wat vager na een tijdje, nog een fles, nog vager, enz. :lol:

Bij mij worden de stemmen juist steeds helderder, en de omgeving om mijzelf heen vager! wat drink jij dan? :lol:

....ik denk niet dat jij tot de doelgroep behoord, CQM. :rolleyes: