Jump to content

De ultieme tweak?

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Dat gebeurt mij nu ook steeds, wat er in dat stuk staat.

Ik luister naar muziek, en als ik een flesje bier op tafel zet worden de stemmen wat vager na een tijdje, nog een fles, nog vager, enz. :lol:

....ik denk niet dat jij tot de doelgroep behoord, CQM. :rolleyes:

Als jij met doelgroep de mensen bedoelt die zo'n kelkje gaan kopen vanwege dat mooie verhaal, dan heb je gelijk. :D

Ik luister naar muziek, en als ik een flesje bier op tafel zet worden de stemmen wat vager na een tijdje, nog een fles, nog vager, enz. :lol:

Als jij met doelgroep de mensen bedoelt die zo'n kelkje gaan kopen vanwege dat mooie verhaal, dan heb je gelijk. :D

B)

Hier moet ik lang over nadenken en ik kom er maar niet uit:

maar wanneer je een perfect setje hebt en pecunia secunair zijn, zou dit een accessoire kunnen zijn om het verder compleet

Het verder compleet maken van iets dat perfect is...

Groet,

Jacco

maar wanneer je een perfect setje hebt en pecunia secunair zijn, zou dit een accessoire kunnen zijn om het verder compleet

Groet,

Jacco

Geld moet rollen begreep ik al in een ander topic.

Groet,

Jacco

Geld moet rollen begreep ik al in een ander topic.

En het moet het liefst naar mij rollen!

Groet,

Jacco

nee,

de doelgroep van dit voodoo artikel loopt niet vrij rond op straat...... ;)

Dit topic is een herhaling van een jaar geleden. <_<

Klaarblijkelijk is er een markt voor anders zou het bedrijfje niet een jaar kunnen overleven. Misschien toch een interessant product. ;)

Och, alles is al eens gezegd

http://www.hear.nl/forums/index.php?showto...ndpost&p=144989

Angst is een blokkade die andere emoties de weg versperren. Reele angsten en irreele angsten bestaan.

Ik ben bang (=angst) dat

angst is alleen te overwinnen door afstand te doen van alles wat je dierbaar is!
dat dit een verdedigingsmechanisme is. Mij lijkt dat not the way to go.

Groet,

Jacco

Angst is een blokkade die andere emoties de weg versperren. Reele angsten en irreele angsten bestaan.

Ik ben bang (=angst) dat

angst is alleen te overwinnen door afstand te doen van alles wat je dierbaar is!
dat dit een verdedigingsmechanisme is. Mij lijkt dat not the way to go.

Groet,

Jacco

Lees de topic nog een stukje terug: angst is een kostbaar bezit dat je niet zou willen verliezen is mijn argument.

Net als elke emotie kent angst positieve en negatieve aspecten.

Volgens mij heb je het louter over reeele angsten. Om iets of iemand die je dierbaar is te verliezen. Ik denk (en ben er van overtuigd) dat dat hetgeen is wat je niet wilt verliezen. Niet de angst om het te verliezen.

Net of angst een maatstaf zou zijn voor houden van. Of de katalysator daarvoor. Of hetgeen je er op attent maakt. Houden van en angst zijn 2 verschillende emoties. Niet onderling inwisselbaar of afhankelijk.

Groet,

Jacco

Wat Jan doet is het gevaar opzoeken omdat hij zich als mens zonder angst ongelukkig voelt. De liefde leert hem angst en dan pas is hij gelukkig, zo zit het in elkaar.

Ik denk dat ie nooit liefde gekend heeft. Daarom was ie zonder vrees en ongelukkig.

Groet,

Jacco

Emoties staan tegenover de ratio en vallen dus niet onder iets als een beslisboom. Net als met liefde zul je met angst moeten leren leven, daar de kan de ratio je bij helpen.

Het negeren, onderdrukken of wegredeneren van gevoelens leidt tot wat men frustratie noemt, dat is geen lekker gevoel.

Het toegeven aan emoties is eveneens een heilloze weg, men moet een evenwicht zoeken tussen beide. Maar, mensen zitten ingewikkeld in elkaar, bereik je onverstoorbaarheid dan ben je ook niet meer van deze wereld, dus daar heb je ook niets aan.

Ik weet het ook allemaal niet. Maar ik weet een aantal dingen wel. Die man zonder vrees, ja dat zou ik geweest kunnen zijn. Jaaren geleden. Mijn vader overleden toen ik 14 was (######) waarbij bovendien gezegd moet worden dat bij ons thuis de factor "liefde" ver te zoeken was. Veel agressie, alcoholmisbruik enzo. Bovendien een gescheiden gezin, ik kwam bij pa terecht omdat ma manisch depressief was.

Enfin, veel instanties gezien. Van binnen en van buiten. Angst ben ik pas gaan leren kennen toen ik daar zelf klaar voor was. Daarvoor was ik de onkreukbare tijger die alles en iedereen weleens even een lesje zou leren. Niets blijkt minder waar, achteraf. Ik denk dat mijn intelligentie me heeft gered. De afgrond van hard drugs heeft me vaak tevergeefs toegelachen.

Ondertussen weet ik veel van hoe mijn emoties in elkaar zitten en sprookjes zetten weinig zoden aan de dijk.

Waarvan akte.

Groet,

Jacco

Nee, dat zijn geen kleinigheden. Maar het heeft me gemaakt zoals ik ben. Jij noemt het "vriend", daar ben ik je dankbaar voor (ook in de rest van je beschrijving). Dat vind ik mooi. Maar bedenk wel dat dat mede het resultaat is van hetgeen ik heb meegemaakt (en dat wens ik niemand toe). En vooral van hoe ik denk in het leven te moeten staan (nu, na vele jaren...). Ik heb geen wrok tegen wie dan ook en ik sta open voor alles en iedereen. Ik hoef niet te winnen, of uit te blinken of wat dan ook. Dat stadium ben ik inmiddels gepasseerd.

Dan de Dracula.

Hij kan de vrouw echter niet missen omdat hij wil dat ze van hem zal houden
Iemand anders jouw wil opleggen, is een slechte bezigheid. Als hij wil dat ze van hem houdt, moet hij bij zichzelf te rade gaan en zich afvragen wat hij wil. Dit ruikt naar compensatie voor een gemis waar de vrouw in kwestie niets aan kan doen.

Groet,

Jacco

Je bent wie je bent en zonder dat je had meegemaakt wat je hebt meegemaakt was je niet geworden wat je nu bent. Voor wat je bent hoef jij je niet te schamen.

Ik wens je een goede nacht en, morgen gezond weer op.

Jij ook Kraus. Ik heb het al eerder aangegeven, ik vind je een fijn mens.

Groet,

Jacco

Sorry mensen, "ik trek dit niet" hier heb ik geen kracht voor.....

Groet,

Jack

Het is wel een ultieme tweak om je zakken te vullen,

Prijzen:

Basic: 200 euro

Silver: 360 euro

Gold: 900 euro

Gold Special: 900 euro

Platinum: 1650 euro

Tja, zoals met veel dingen....je hoort het of je hoort het niet.

Kijk als je het verschil niet hoort zou ik zeker niet de inverstering willen doen, maar als je "het" wel hoort dan is het het overwegen waard.

Dat het een dure zaak is, vind ik ook en dat zou toch een beetje goedkoper mogen, al weet ik niet hoe de productie in z'n werk gaat.

Maar kan me voorstellen dat deze "uitvinder" toch wel zo snel mogelijk binnen wil zijn en wie van ons wil dat niet?

Dus niet kopen en afwachten tot het uiteindelijk goedkoper wordt of.........

oneindig proberen te kopieren en hopen dat je het effect kunt creeren als bij het origineel. Maar dan niet gaan verkopen onder je kennissenkring dit met het oog op het patent. :cool2: