Jump to content

The Cartridge Man Digital Stylus Force Gauge

Bedrock
 Share

Recommended Posts

Voor een paar tientjes zijn - een paar is dus twee - er in Amsterdam in elk geval, heel erg veel wegertjes te koop die waarschijnlijk voor totaal andere doeleinden zijn gefabriceerd, voldoen echter ook bijzonder goed voor het wegen van naaldkracht.

In dewinkeltjes waar dezen veelvuldig op voorraad zijn worden ook nogal wat pijpjes en waterpijpen aangeboden.

overigens blijkt ook iet simpels als de Shure SFG bijzonder goed en nauwkeurig te presteren........

;)

Alles leuk en aardig, maar bij de bovenstaande (die van Bedrock) lijkt het erop dat ie op het plateau z'n werk kan doen (op plaathoogte). En dat vind ik een groot voordeel B)

Dat is idd waar, maar een "weegbrugje" is zo gemaakt van een oude cd jewelcase. :rolleyes:;)

Alles leuk en aardig, maar bij de bovenstaande (die van Bedrock) lijkt het erop dat ie op het plateau z'n werk kan doen (op plaathoogte). En dat vind ik een groot voordeel

Hoi Bedrock,

Ik ben benieuwd naar je bevindingen, ik heb namelijk ervaringen met die dure Cartrigde Man weegschaal en die zijn niet allemaal halleluja..

Dus als deze goedkopere beter is, ga ik ook maar eens nadenken om te bestellen!

Beter? Zal ik je niet kunnen vertellen aangezien ik de mogelijkheid niet heb om de 2 te vergelijken en dat is ook mijn bedoeling niet, wil de prijs van een Cartridge Man niet betalen simpelweg omdat ik er ook niet iedere dag gebruik van maak.

Nee, je hoeft geen review te doen hoor! Maar als ik lees dat jij een stabiele weging hebt (en geen moeite hebt met de batterij op spanning te houden) weet ik dat-ie beter is dan de Cartridge Man! :lol: