Bedrock Posted 28 mei 2006 Report Share Posted 28 mei 2006 Zijn hear wat minder prijzige alternatieven voor en zo ja, waar zijn ze te krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 28 mei 2006 Author Report Share Posted 28 mei 2006 Thx Henk Heb daar wel wat gevonden maar niet echt wat ik wilde, denk dat ik deze ga bestellen; Kost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 28 mei 2006 Report Share Posted 28 mei 2006 Exact deye staat nu op Hear 2ehands te koop! Doe je voordeel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 28 mei 2006 Report Share Posted 28 mei 2006 Voor een paar tientjes zijn - een paar is dus twee - er in Amsterdam in elk geval, heel erg veel wegertjes te koop die waarschijnlijk voor totaal andere doeleinden zijn gefabriceerd, voldoen echter ook bijzonder goed voor het wegen van naaldkracht. In dewinkeltjes waar dezen veelvuldig op voorraad zijn worden ook nogal wat pijpjes en waterpijpen aangeboden. overigens blijkt ook iet simpels als de Shure SFG bijzonder goed en nauwkeurig te presteren........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 mei 2006 Report Share Posted 28 mei 2006 Google eens op "zakweegschaal" en deze is ook al eens voorbij gekomen: http://www.detectorshop.nl/weegschalen/index.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 28 mei 2006 Author Report Share Posted 28 mei 2006 Alles leuk en aardig, maar bij de bovenstaande (die van Bedrock) lijkt het erop dat ie op het plateau z'n werk kan doen (op plaathoogte). En dat vind ik een groot voordeel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 mei 2006 Report Share Posted 28 mei 2006 Ja, is een leuk dingetje Bedrock en zo duur is ook ook niet. Wat Ome Henk schrijft is natuurlijk ook belangrijk. Het beste is om te meten op dezelfde hoogte als de plaat. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 mei 2006 Report Share Posted 28 mei 2006 Alles leuk en aardig, maar bij de bovenstaande (die van Bedrock) lijkt het erop dat ie op het plateau z'n werk kan doen (op plaathoogte). En dat vind ik een groot voordeel Dat is idd waar, maar een "weegbrugje" is zo gemaakt van een oude cd jewelcase. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 28 mei 2006 Report Share Posted 28 mei 2006 Alles leuk en aardig, maar bij de bovenstaande (die van Bedrock) lijkt het erop dat ie op het plateau z'n werk kan doen (op plaathoogte). En dat vind ik een groot voordeel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 28 mei 2006 Report Share Posted 28 mei 2006 Hoi Bedrock, Ik ben benieuwd naar je bevindingen, ik heb namelijk ervaringen met die dure Cartrigde Man weegschaal en die zijn niet allemaal halleluja.. Dus als deze goedkopere beter is, ga ik ook maar eens nadenken om te bestellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 28 mei 2006 Author Report Share Posted 28 mei 2006 Beter? Zal ik je niet kunnen vertellen aangezien ik de mogelijkheid niet heb om de 2 te vergelijken en dat is ook mijn bedoeling niet, wil de prijs van een Cartridge Man niet betalen simpelweg omdat ik er ook niet iedere dag gebruik van maak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 29 mei 2006 Report Share Posted 29 mei 2006 Nee, je hoeft geen review te doen hoor! Maar als ik lees dat jij een stabiele weging hebt (en geen moeite hebt met de batterij op spanning te houden) weet ik dat-ie beter is dan de Cartridge Man! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 29 mei 2006 Report Share Posted 29 mei 2006 (...)overigens blijkt ook iet simpels als de Shure SFG bijzonder goed en nauwkeurig te presteren........ Die heb ik in huis, inderdaad doet 't ding het prima, uiterst simpel in het gebruik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts