Robbert Posted 2 juni 2006 Report Share Posted 2 juni 2006 Heeft iemand nog recente ervaringen met Progold ter behandeling van je aansluitpluggen? Isd het het geld waard? Link to comment Share on other sites More sharing options...
caramba65 Posted 2 juni 2006 Report Share Posted 2 juni 2006 Hey Robert, Helamaal top dat spul, heb er zelf experimenten mee gedaan en bij mij was er echt een duidelijk verschil. Velen zullen denken, wat een onzin, maar ik had echt het gevoel alsof een gordijn werd weggeschoven voor de installatie. Veel meer detail, soudstage en betrokkenheid ! Het enige nadeel is dat je het wel moet bijhouden, na een half jaar was bij mij het effect helemaal weg. Dit was nu zo'n upgrade die weinig heeft gekost en bij mij veel winst heeft opgeleverd. Wel alles behandelen, ook de luidsprekeraansluiten. En nog belangrijker, alles eerst goed schoonmaken met wattestaafjes en alcohol. Veel succes. Gr. Roland Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffy Posted 2 juni 2006 Report Share Posted 2 juni 2006 Hallo Robbert Ook dit werk prima en zal waarschijnlijk een HEEEEEL stuk goedkoper zijn. Tevens makkelijk te verkrijgen bij de electronica boer op de hoek. Bijkomend voordeel is dat je van tevoren niet hoeft te reinigen met alcohol. Mijn ervaring is dat je contacten (alle) reinigen een hoorbaar verschil opleverd als ze redelijk vervuild zijn. (je ziet het niet maar het is er toch) m.vr.grtjzz Daffy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts