Jump to content

Yom Kippur

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Als Klazien uit Balk haar meditatieruimte ter beschikking stelt, dan gaat die dag er zeker komen :D

Ook kunnen dan omstreden en te weinig onderzochte zaken als de effecten van het luisteren met een poes op schoot, alleen of in gezelschap luisteren en luisteren voor of na het eten eindelijk eens aan de orde komen.

Beste Kraus,

Niet dan goeds over diegene die niet meer onder ons zijn.

Het is trouwens Klazien uit Zalk denk ik, want ik ken Klazien niet en al helemaal niet uit Balk.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Is Klazien niet meer onder ons :confused:

Beste Kraus,

Nee, tenminste Klazien uit Zalk niet meer zelfs haar geest is uit de fles.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Ook kunnen dan omstreden en te weinig onderzochte zaken als de effecten van het luisteren met een poes op schoot, alleen of in gezelschap luisteren en luisteren voor of na het eten eindelijk eens aan de orde komen.

........en een pick-up met drie motortjes, maar dat is natuurlijk h

• Members

Geen idee of er meerderen zijn die het nog interessant vinden, maar het vergelijk tussen top-digitaal en top-analoog zou ik nog wel een keer aardig vinden. Nu weet ik dat dit ook wel bij iemand thuis te regelen moet zijn, maar vind maar eens iemand die in het bezit is van beider bronnen, en dan ook nog op gelijkwaardig niveau.

Gewoon eens een keer een echte top-set neerzetten (desnoods met hulp uit de uitbaters-hoek), hierop aangesloten een analoge combi die niets aan het toeval overlaat, en een cd-speler uit dezelfde league.

Meten zal waarschijnlijk geen noodzaak zijn, dat zal de cd-speler toch wel winnen...

Buiten dat ik het gewoon een keer leuk zou vinden eens te horen waar analoog en digitaal nu staan, komt deze intresse van mijn kant voort uit nieuwschierigheid naar digitaal. De laatste paar jaar ben ik druk doende geweest mijn draaitafel op het (voor mij) gewenste niveau te krijgen. Nu het einde in zicht komt, ben ik me bij iedere upgrade meer gaan ergeren aan het afdraaien van mijn digitale schijfjes. Dat vind plaats via een DVD-speler en een M-Audio DAC. Dat daar geen top-prestaties van te verwachten zijn, is duidelijk, maar het verschil wordt natuurlijk alsmaar groter.

Dit gaat dus straks mijn nieuwe project worden...

Sorry voor het ietwat lange verhaal bij het opperen van een item voor een luisterdag, maar het geeft wel aan waarom het zeer interessant zou kunnen zijn. Er zullen er vast meer zijn met een soortgelijk lange termijn-gedachte.

Eventueel zou er op een dergelijke dag misschien wat vinyl en of digitaal werk van eigenaar kunnen wisselen. Bijna iedereen heeft wel

• Members

Ok, geen analoog versus digitaal dus. Misschien het volgende...

Gezien de discussie over laagweergave in het audio-forum, Klik, bestaat er misschien de mogelijkheid om eens iets te toen met kleine speakers, kleine speakers met subwoofer, en full range mastodonten ? Ook dat lijkt mij een leuk en leerzaam vergelijk, het zal alleen logistiek gezien wat meer voeten in aarde hebben...

ik ben nog in het bezit van eenn cd-recorder,is het niet mogenlijk om joopie te laten gitaar spelen en het toch via een cd-speler te beluisteren.

ik denk dat joopie's als antwoord zal zijn. :D:D:D:rolleyes:<_<:lol::D:rolleyes::D:D

dus kan zo geregeld worden,mits je geen belangstelling heb kraus. :D