dekkersj Posted 7 juni 2006 Report Share Posted 7 juni 2006 Ik ben nog niet door de 12 uur opnames heen, maar ik ben wel een interview tegengekomen op de cd 4 juni, 16:00-17:00. En aansluitend 1 nummer, ik weet niet meer of het live was. Ok, doe dan maar geen moeite, de opname op 3voor12 heeft minstens 6 nummers en eigenlijk wil ik ze allemaal... In ieder geval bedankt. Hear in ieder geval het interview. Het is geen moeite, hier heb ik een snelle PC. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 7 juni 2006 Report Share Posted 7 juni 2006 Bedankt voor de moeite. Kansloos 3fm style interview, dat dan weer wel. Terug naar 3voor12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 9 juni 2006 Report Share Posted 9 juni 2006 En nu morgen maar eens luisteren hoe het geluid is bij Arrow Rock in Lichtenvoorde. Ik ben benieuwd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelvdk Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Arrows rock, roger waters: PERFECT !!! Volume: perfect, niet zo hard dat je er een gehoorbeschadiging aan over houd. surround: Nog nooit meegemaakt met concert, super. Kwaliteit: erg goed. Ong. 10.000x beter dan Def leppard die ervoor speelde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Arrows rock, roger waters: PERFECT !!! Volume: perfect, niet zo hard dat je er een gehoorbeschadiging aan over houd. surround: Nog nooit meegemaakt met concert, super. Kwaliteit: erg goed. Ong. 10.000x beter dan Def leppard die ervoor speelde. Helemaal mee eens. Fantastisch. Al moet ik er bij zeggen dat Def Leppard ook wel leuk was. In elk gevalniet 10.000 maal slechter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Roger Waters en slechte geluidskwaliteit of slecht soundtjack "no way" als er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Roger Watersen slechte geluidskwaliteit of slecht soundtjack "no way" als er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Roger Watersen slechte geluidskwaliteit of slecht soundtjack "no way" als er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Roger Watersen slechte geluidskwaliteit of slecht soundtjack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Roger Watersen slechte geluidskwaliteit of slecht soundtjack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Ik ben, bijna 2 jaar geleden, bij de opnames van Sleepy Buildings van The Gathering geweest. Een live-album dat is opgenomen in een zaal bij bioscoop Lux in Nijmegen. Ik heb sindsdien nooit meer zo'n mooie sound gehoord bij een live-optreden. Precies hard genoeg, niet te veel of te weinig hoge of lage tonen. Gewoon precies goed. En, in tegenstelling tot veel optredens, vervormde het geluid ook niet noemenswaardig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Ik heb in het algemeen goede ervaringen gehad in Vredenburg, maar ook bijv. de Gelredome. Maar eerlijk gezegd interesseert geluidskwaliteit me niet zo bij een concert. Ooit bij Springsteen in de Kuip geweest. Het geluid waaide soms helemaal weg, maar een geweldig concert!! Ervaren jullie ook die enorme diepte in het geluid als je achteraan op het veld staat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 19 juni 2006 Report Share Posted 19 juni 2006 Ik heb in het algemeen goede ervaringen gehad in Vredenburg, maar ook bijv. de Gelredome. Maar eerlijk gezegd interesseert geluidskwaliteit me niet zo bij een concert. Ooit bij Springsteen in de Kuip geweest. Het geluid waaide soms helemaal weg, maar een geweldig concert!! Ervaren jullie ook die enorme diepte in het geluid als je achteraan op het veld staat? Nee, niet echt. Omdat het geluid in de regel niet zo geweldig is. Roger Waters was een van de weinige uitzonderingen wat dat betreft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts