Duck-Twacy Posted 5 juni 2006 Report Share Posted 5 juni 2006 http://www.audiofederation.com/dealership/...06-03/index.htm Ik zou lekker buiten gaan zitten met een ipod Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 juni 2006 Report Share Posted 5 juni 2006 Tja, ik vind die schrootjes ook niet bijzonder inderdaad.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 juni 2006 Author Report Share Posted 5 juni 2006 Tja, ik vind die schrootjes ook niet bijzonder inderdaad.. tis wel consequent toegepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 juni 2006 Report Share Posted 5 juni 2006 Leuk optrekje voor een dealer, maar volgens mij ligt 't niet echt op een A-lokatie voor winkels Optrekje van de pief van de set die Duck heeft geplaatst Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 juni 2006 Report Share Posted 5 juni 2006 Leuk optrekje voor een dealer, maar volgens mij ligt 't niet echt op een A-lokatie voor winkels De beschrijving zegt 6 minuten van de stad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 juni 2006 Author Report Share Posted 5 juni 2006 Is dit een nieuw record?? http://www.audiofederation.com/dealership/...ealth/index.htm (ex. shipping natuurlijk ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 juni 2006 Report Share Posted 5 juni 2006 Met die prijzen zullen er in ieder geval weinig meer zijn die ze geluisterd hebben.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 juni 2006 Report Share Posted 5 juni 2006 Die yankenhuizen zijn vaak opgetrokken van hout. Vraag me af of dat akoustich wel zo goed is. Aan de andere kant zal het achtergrondniveau niet hoog zijn in tegenstelling tot ons klompenlandje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Is dit een nieuw record??http://www.audiofederation.com/dealership/...ealth/index.htm (ex. shipping natuurlijk ) I beg your f.ucking pardon? Are these motherf.uckers out of their bloody minds? Absolutely insane!! I need prozac right now! Regards, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 juni 2006 Author Report Share Posted 6 juni 2006 Koekje erbij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Is dit een nieuw record??http://www.audiofederation.com/dealership/...ealth/index.htm (ex. shipping natuurlijk ) Welnee, er zijn nog veel duurdere kabels verkrijgbaar. De duurste kabels van MIT overstijgen deze prijzen makkelijk. Of NBS Blacklabels, die ook richting het dubbele lopen meen ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Koekje erbij? Lekker! Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Is dit een nieuw record??http://www.audiofederation.com/dealership/...ealth/index.htm (ex. shipping natuurlijk ) Welnee, er zijn nog veel duurdere kabels verkrijgbaar. De duurste kabels van MIT overstijgen deze prijzen makkelijk. Of NBS Blacklabels, die ook richting het dubbele lopen meen ik. Maar dan heb je ook wat.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Is dit een nieuw record??http://www.audiofederation.com/dealership/...ealth/index.htm (ex. shipping natuurlijk ) Welnee, er zijn nog veel duurdere kabels verkrijgbaar. De duurste kabels van MIT overstijgen deze prijzen makkelijk. Of NBS Blacklabels, die ook richting het dubbele lopen meen ik. Maar dan heb je ook wat.. Ja, een derde hypotheek waarschijnlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Is dit een nieuw record??http://www.audiofederation.com/dealership/...ealth/index.htm (ex. shipping natuurlijk ) Welnee, er zijn nog veel duurdere kabels verkrijgbaar. De duurste kabels van MIT overstijgen deze prijzen makkelijk. Of NBS Blacklabels, die ook richting het dubbele lopen meen ik. Maar dan heb je ook wat.. Ja, een derde hypotheek waarschijnlijk en status.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Is dit een nieuw record??http://www.audiofederation.com/dealership/...ealth/index.htm (ex. shipping natuurlijk ) Welnee, er zijn nog veel duurdere kabels verkrijgbaar. De duurste kabels van MIT overstijgen deze prijzen makkelijk. Of NBS Blacklabels, die ook richting het dubbele lopen meen ik. Maar dan heb je ook wat.. Ja, een derde hypotheek waarschijnlijk en status.. Dat denkt waarschijnlijk alleen de eigenaar van die kabels Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Is dit een nieuw record??http://www.audiofederation.com/dealership/...ealth/index.htm (ex. shipping natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
musfed Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Dan ga ik liever naar deze dealer toe: Naim in kasteel In dit artikel zijn enkele kamers te zien: Luisterkamers in dit kasteel En dit is het referentiesysteem: Ultiem systeem voor Naimadepten Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Weet iemand wat "amorf" materiaal is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 15 juni 2006 Report Share Posted 15 juni 2006 Weet iemand wat "amorf" materiaal is? amorf op wikipedia Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 15 juni 2006 Report Share Posted 15 juni 2006 Weet iemand wat "amorf" materiaal is? Amorf materiaal is een vaste stof waarvan de moleculen niet geordend zijn in een kristalrooster. Glas en kunststoffen zijn amorf. Als je vloeibaar metaal zeer snel afkoelt krijgen de moleculen geen kans om een kristal te vormen en ontstaat amorf metaal. Dat heeft een aantal bijzondere eigenschappen, het is vooral erg sterk. Of het goed functioneert als audiokabel kun je je afvragen. Op de website van audiofederation worden kabels aangeboden van amorf metaal. Leuk prijsje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 15 juni 2006 Report Share Posted 15 juni 2006 Voor metalen maakt het geen fluit uit. Als de weerstand laag is (bijvoorbeeld koper of zilver) dan is er niets aan de hand. Er zijn toch genoeg vrije elektronen voorhanden, of het nu amorf is of niet. Dat is het leuke van goede geleiders: ze hebben bergen elektronen. Mooi man. Voor isolatoren is het wel van belang, deze hebben een betere isolatie als ze amorf zijn. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 15 juni 2006 Report Share Posted 15 juni 2006 Voor metalen maakt het geen fluit uit. Als de weerstand laag is (bijvoorbeeld koper of zilver) dan is er niets aan de hand. Er zijn toch genoeg vrije elektronen voorhanden, of het nu amorf is of niet. Dat is het leuke van goede geleiders: ze hebben bergen elektronen. Mooi man. Voor isolatoren is het wel van belang, deze hebben een betere isolatie als ze amorf zijn. Groet, Jacco Het lijkt me ook echt een kabel voor de audiofiel die meer Euro's dan hersencellen bezit en die verder alles al uitgeprobeerd heeft. Wacht maar eens tot ze maanstof geleidend hebben gemaakt. Of dat ze ijzer hebben gemaakt uit steentjes van Mars. Geheid dat dat een nieuwe dimensie geeft aan het begrip "ruimtelijk stereobeeld". Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 15 juni 2006 Report Share Posted 15 juni 2006 Voor metalen maakt het geen fluit uit. Als de weerstand laag is (bijvoorbeeld koper of zilver) dan is er niets aan de hand. Er zijn toch genoeg vrije elektronen voorhanden, of het nu amorf is of niet. Dat is het leuke van goede geleiders: ze hebben bergen elektronen. Mooi man. Voor isolatoren is het wel van belang, deze hebben een betere isolatie als ze amorf zijn. Groet, Jacco Het lijkt me ook echt een kabel voor de audiofiel die meer Euro's dan hersencellen bezit en die verder alles al uitgeprobeerd heeft. Wacht maar eens tot ze maanstof geleidend hebben gemaakt. Of dat ze ijzer hebben gemaakt uit steentjes van Mars. Geheid dat dat een nieuwe dimensie geeft aan het begrip "ruimtelijk stereobeeld". Ijzer is ferromagnetisch. Dat heeft dus hysterese. Dat kan dus (??) grote hoorbare verschillen opleveren. Heb je daar al eens aan gedacht? Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 15 juni 2006 Report Share Posted 15 juni 2006 Voor metalen maakt het geen fluit uit. Als de weerstand laag is (bijvoorbeeld koper of zilver) dan is er niets aan de hand. Er zijn toch genoeg vrije elektronen voorhanden, of het nu amorf is of niet. Dat is het leuke van goede geleiders: ze hebben bergen elektronen. Mooi man. Voor isolatoren is het wel van belang, deze hebben een betere isolatie als ze amorf zijn. Groet, Jacco Het lijkt me ook echt een kabel voor de audiofiel die meer Euro's dan hersencellen bezit en die verder alles al uitgeprobeerd heeft. Wacht maar eens tot ze maanstof geleidend hebben gemaakt. Of dat ze ijzer hebben gemaakt uit steentjes van Mars. Geheid dat dat een nieuwe dimensie geeft aan het begrip "ruimtelijk stereobeeld". Ijzer is ferromagnetisch. Dat heeft dus hysterese. Dat kan dus (??) grote hoorbare verschillen opleveren. Heb je daar al eens aan gedacht? Groet, Jacco Maken we er amorf weekijzer van. Lekker tegenstrijdig. Het doel is om zoveel mogelijk geld in rekening te brengen voor zo min mogelijk nuttig effect. Ik ga er een nachtje over slapen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts