Jump to content

genieten.

piet van soest
 Share

Recommended Posts

Dit keer genoot ik het weekend toch meer in Zeeland, met een zeilboot op het Haringvliet en later op het strand. :) Het was daar begreep ik stukken mooier weer dan erboven.

Dit keer genoot ik het weekend toch meer in Zeeland, met een zeilboot op het Haringvliet en later op het strand. :) Het was daar begreep ik stukken mooier weer dan erboven.

Beste Cqm,

Ik bedoelde dat het lekker is om weer van de muziek te kunnen genieten. niet dat het met m'n meissie en de kids niet leuk was ;)

Gr Piet.

Dat begreep ik wel hoor ;) , ik wilde alleen aangeven dat er op sommige momenten voor mij meer is dan muziek, audio of dit forum, zeker als de zon gaat schijnen. :)

Uurtje hardlopen in de vroege ochtend. Da's pure meditatie

Kan ik me moeilijk iets bij voorstellen.... :o:blink:

Het enige waar ik aan denk in de vroege ochtend, als m'n wekker gaat is..... :( + 36.gif

De dagelijkse fietstocht, ongeveer 'n uur nadat ik ben opgestaan,

naar 't werk is op zich wel weer verwkikkend. (mits 't weer inderdaad een beetje meewerkt)

in Zeeland, met een zeilboot op het Haringvliet

Het Haringvliet in Zeeland?

Goeree en over de vlake horen eigenlijk wel bij Zeeland............ ;)

in Zeeland, met een zeilboot op het Haringvliet

Het Haringvliet in Zeeland?

Goeree en over de vlake horen eigenlijk wel bij Zeeland............ ;)

Als dat zo zou zijn, dan zou het Haringvliet zelfs tussen twee provincies inliggen...

Ik vertrek vanuit Stellendam en blijf op de Zeeuwse helft, okee? :D

na een aantal dagen in een huisje in de buurt van Arnhem te hebben gebivakeerd, met vrouw en kids.

Is het na het opruimen van de zooi, het zetten van een lekker senseo'tje toch heerlijk, om gewoon weer te kunnen genieten van een stukkie muziek

Gr Piet.

Is vaak ook wel kicken hoe het thuis klinkt en dat merk je goed als je een vakantie (tje) hebt gehad.

Dat begreep ik wel hoor ;) , ik wilde alleen aangeven dat er op sommige momenten voor mij meer is dan muziek, audio of dit forum, zeker als de zon gaat schijnen. :)

Inderdaad :D . Effe op een terrasje gaan zitten en dan pijn in de ogen krijgen van al dat kijken ;)