piet van soest Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 na een aantal dagen in een huisje in de buurt van Arnhem te hebben gebivakeerd, met vrouw en kids. Is het na het opruimen van de zooi, het zetten van een lekker senseo'tje toch heerlijk, om gewoon weer te kunnen genieten van een stukkie muziek Gr Piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Dit keer genoot ik het weekend toch meer in Zeeland, met een zeilboot op het Haringvliet en later op het strand. Het was daar begreep ik stukken mooier weer dan erboven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 6 juni 2006 Author Report Share Posted 6 juni 2006 Dit keer genoot ik het weekend toch meer in Zeeland, met een zeilboot op het Haringvliet en later op het strand. Het was daar begreep ik stukken mooier weer dan erboven. Beste Cqm, Ik bedoelde dat het lekker is om weer van de muziek te kunnen genieten. niet dat het met m'n meissie en de kids niet leuk was Gr Piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Dat begreep ik wel hoor , ik wilde alleen aangeven dat er op sommige momenten voor mij meer is dan muziek, audio of dit forum, zeker als de zon gaat schijnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 6 juni 2006 Author Report Share Posted 6 juni 2006 Dat begreep ik wel hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Ik geniet het meest na een dagje hard werken. Even de stress eruit...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Of tijdens een heerlijk glaasje wijn/ whiskey, als mijn vriendin al naar bed is gegaan..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Uurtje hardlopen in de vroege ochtend. Da's pure meditatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Uurtje hardlopen in de vroege ochtend. Da's pure meditatie. Een half uurtje fietsen is ook wel fijn (tenzij het regent)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 Uurtje hardlopen in de vroege ochtend. Da's pure meditatie Kan ik me moeilijk iets bij voorstellen.... Het enige waar ik aan denk in de vroege ochtend, als m'n wekker gaat is..... + De dagelijkse fietstocht, ongeveer 'n uur nadat ik ben opgestaan, naar 't werk is op zich wel weer verwkikkend. (mits 't weer inderdaad een beetje meewerkt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 in Zeeland, met een zeilboot op het Haringvliet Het Haringvliet in Zeeland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 6 juni 2006 Report Share Posted 6 juni 2006 in Zeeland, met een zeilboot op het Haringvliet Het Haringvliet in Zeeland? Goeree en over de vlake horen eigenlijk wel bij Zeeland............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 8 juni 2006 Report Share Posted 8 juni 2006 in Zeeland, met een zeilboot op het Haringvliet Het Haringvliet in Zeeland? Goeree en over de vlake horen eigenlijk wel bij Zeeland............ Als dat zo zou zijn, dan zou het Haringvliet zelfs tussen twee provincies inliggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 juni 2006 Report Share Posted 8 juni 2006 in Zeeland, met een zeilboot op het Haringvliet Het Haringvliet in Zeeland? Goeree en over de vlake horen eigenlijk wel bij Zeeland............ Als dat zo zou zijn, dan zou het Haringvliet zelfs tussen twee provincies inliggen... Ik vertrek vanuit Stellendam en blijf op de Zeeuwse helft, okee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 8 juni 2006 Report Share Posted 8 juni 2006 na een aantal dagen in een huisje in de buurt van Arnhem te hebben gebivakeerd, met vrouw en kids.Is het na het opruimen van de zooi, het zetten van een lekker senseo'tje toch heerlijk, om gewoon weer te kunnen genieten van een stukkie muziek Gr Piet. Is vaak ook wel kicken hoe het thuis klinkt en dat merk je goed als je een vakantie (tje) hebt gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 9 juni 2006 Report Share Posted 9 juni 2006 Dat begreep ik wel hoor , ik wilde alleen aangeven dat er op sommige momenten voor mij meer is dan muziek, audio of dit forum, zeker als de zon gaat schijnen. Inderdaad . Effe op een terrasje gaan zitten en dan pijn in de ogen krijgen van al dat kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts