Jump to content

zin en (on)zin van hi end of low end

tover
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door tover:

Op deze pagina vind je voor een hoop mensen de zin en onzin over hi end en stof voor discussies web page   :D    :D    :D    :D

Daar istie weer. Spit dit forum eens wat dieper uit Tover. Er zijn hierover al zoveel ellenlange threads dat niemand er meer van wil weten: Kouwe koffie die tegen beter in steeds maar weer opgewarmd wordt.

Tja,

Nu ik deze site gelezen heb vraag ik me toch af waarom ik in godsnaam mijn prachtig mooie Marantz receiver heb terug geruild voor een veel minder mooi exemplaar van Yamaha, want beter klinken kan hij toch niet. En dan al die dure bekabeling, zou het slechts marketing technische misleiding zijn?

confused.gif

Het is in ieder geval een verhaal dat veel forumleden niet willen horen, dat blijkt wel uit bovenstaande reacties. Je kunt Jan in ieder geval niet van zweverigheid betichten... Ik ben het niet in alles met hem eens (moet dat dan?), maar ik vind het een verademing naast de bittendressuur, electronentraining en signaaloverdrachtelijk kunstrijden zoals die op de fora herhaaldelijk te lezen is...

Geplaatst door Kermit:

Het is in ieder geval een verhaal dat veel forumleden niet willen horen, dat blijkt wel uit bovenstaande reacties. Je kunt Jan in ieder geval niet van zweverigheid betichten... Ik ben het niet in alles met hem eens (moet dat dan?), maar ik vind het een verademing naast de bittendressuur, electronentraining en signaaloverdrachtelijk kunstrijden zoals die op de fora herhaaldelijk te lezen is...

Ja daar ben ik het mee eens. Al slaat Jan wel weer een beetje door naar de andere kant. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen...

Geplaatst door Kermit:

Kermit ga je diep schamen. Behalve dat je hiermee de mensen met kennis van zaken probeert te schofferen (wat toch niet lukt, je maakt alleen jezelf belachelijk) geef je te kennen een toverkol die op zijn JBF (Jan Boeren Fluitjes) wat uit boekjes bij elkaar grasduint en dat zonder onderling verband op een WEB site plemt als grote voorbeeld te nemen. We hebben in het verleden al genoeg over die Jan gezanikt. Daar nu weer over beginnen is eigenlijk diep triest joh.

Je bewijst hier ook dat je naieve audiofielen alles wijs kunt maken als je maar Jip en Janneke taal gebruikt a la Jan.

Ook als je hele ingewikkelde taal gebruikt, hoor. Je kunt ze er zelfs een hele hoop geld mee uit de zak kloppen, als je het een beetje handig aanpakt. Ennuh.... Ik ben er niet over begonnen...

Als je het ergens niet mee eens bent, kun je dat aangeven. Allerlei gespierde taal maakt je argumentatie inhoudelijk niet beter ;)

Geplaatst door Henrie:

Dat was dus de site waar het hier over ging... Van Jan uit de Betuwe...

Oooooooooo, Jan ...uit de Betuwe Oooooooo dan heeft jAN VERSTAND van appels,peren,fliptje,tiel, kortom appel en perenstroop.

Maar Audio dat zijn andere peren Jan, vraag het maar aan FLIPJE die kan het weten.

:D:D:D:D:D

MvG,

HAUDIO

:rolleyes: