Jump to content

zin en (on)zin van hi end of low end

tover
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Haudio:

Maar  Audio dat zijn andere peren Jan, vraag het maar aan FLIPJE die kan het weten.

:D     :D     :D     :D     :D

MvG,

HAUDIO

:rolleyes:

Bedoel je niet FLOPJE? FLIPJE uit Tiel was toch een bessenmannetje? Die had volgens mij niet zoveel verstand van peren. En perenstroop maakte ze in die tijd volgens mij nog helemaal niet, wel appelstroop. Afijn alle stroop zal volgens jAN ook wel het zelfde smaken. Oh sorrie, bedoel "klinken".

:Dcool.gif

Geplaatst door Pjotr:

Bedoel je niet FLOPJE? FLIPJE uit Tiel was toch een bessenmannetje? Die had volgens mij niet zoveel verstand van peren. En perenstroop maakte ze in die tijd volgens mij nog helemaal niet, wel appelstroop. Afijn alle stroop zal volgens jAN ook wel het zelfde smaken. Oh sorrie, bedoel "klinken".

:D    cool.gif

Als je nou "PLAKKEN" zegt, geloof ik je misschien ;)

Geplaatst door Sodejuu:

Als je nou "PLAKKEN" zegt, geloof ik je misschien    ;)

Tja, inkoppertje :D

Maar die site is best leuk als je daar "klinken" door "smaken" en "plakken" vervangt en alle componenten willekeurig door "appels" en "peren".

Hans heeft wel gelijk. Het gaat nergens meer over. Dat krijg je ook als het een herhalingsoefening wordt.

Er zijn nogal uiteenlopende gedachten over audio apparatuur in omloop, ook vele die op geen enkele wijze zijn onderbouwd, eigenlijk is het heel erg simpel, je moet veel geluisterd moeten hebben om een uitspraak te kunnen doen.

Een aantal mensen die dit zeker gedaan hebben zijn Werner Ogierswiens gechriften over dit onderwerp hier te vinden zijn.

en Arthus Salvatore die ook een paar stukjes heeft geschreven.

Als je de sites van deze mensen bekijkt zul je moeten constateren dat zij redelijk zijn ingevoerd in de materie.........

Blijft dan nog steeds dat je zelf je eigen weg door dit doolhof moet vinden, doen we elk op onze eigen wijze, gebukt als we gaan onder - waan - denkbeelden en persoonlijke voorkeuren.

Groet Jitze ;)