UltrAnalog Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Hoi Telefunken mooi werk zeg! ik begrijp wat je bedoelt Op Hear zijn er mensen die "weten alles" en doen ook hun uiterste best om zo over te komen. Maar de handen eens uit de mouwen steken zit er niet in alleen maar blablabla Ik neem aan dat je geen tegenkoppeling gebruikt hebt? omdat het gewoon beter klinkt dat is mijn ervaring tenminste er zijn mensen die hier hele toppics me vol kletsen allemaal bullshit. Dat ze zelf maar eens wat bouwen en gewoon gaan luisteren dan horen ze dat muziek niets met wiskunde of meet apparatuur van doen heeft. Ik heb zelf ook al een stuk of 20 buizen versterkers gebouwd En ik wil helemaal niet meer meten omdat de best metende versterkers muzikaal het slechtst presteerden gr Robert Jij hebt hier duidelijk een kans gemist om je mond te houden. jullie Ben je dr ook weer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Hoi Telefunken mooi werk zeg! ik begrijp wat je bedoelt Op Hear zijn er mensen die "weten alles" en doen ook hun uiterste best om zo over te komen. Maar de handen eens uit de mouwen steken zit er niet in alleen maar blablabla Ik neem aan dat je geen tegenkoppeling gebruikt hebt? omdat het gewoon beter klinkt dat is mijn ervaring tenminste er zijn mensen die hier hele toppics me vol kletsen allemaal bullshit. Dat ze zelf maar eens wat bouwen en gewoon gaan luisteren dan horen ze dat muziek niets met wiskunde of meet apparatuur van doen heeft. Ik heb zelf ook al een stuk of 20 buizen versterkers gebouwd En ik wil helemaal niet meer meten omdat de best metende versterkers muzikaal het slechtst presteerden gr Robert Jij hebt hier duidelijk een kans gemist om je mond te houden. jullie Ben je dr ook weer? Had je me gemist? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 jullie Ben je dr ook weer? Had je me gemist? Let vooral op het woord dat ik heb laten staan en bedenk dan het antwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 jullie Ben je dr ook weer? Had je me gemist? Let vooral op het woord dat ik heb laten staan en bedenk dan het antwoord. Waar g Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 jullie Ben je dr ook weer? Had je me gemist? Let vooral op het woord dat ik heb laten staan en bedenk dan het antwoord. Waar g Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 jullie Ben je dr ook weer? Had je me gemist? Let vooral op het woord dat ik heb laten staan en bedenk dan het antwoord. Waar g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts