frieslander Posted 14 juni 2001 Report Share Posted 14 juni 2001 Beste luisteraars, Laats heb ik op een show bij audio selectief in Sneek de von schweikert VR-4 Generatie 3 beluistert. Voor het geld is dit een geweldige luidspreker. Tenminste ik heb in dit segment nog geen betere gehoord. Wel veel duurdere, maar niet beter. Mijn vraag is: Wat is het verschil met de von schweikert VR-4 generatie 2 Zijn er luisteraars die de generatie 2, en de generatie 3 beluisterd hebben Hoi Poi, De Frieslander Link to comment Share on other sites More sharing options...
ceedee Posted 14 juni 2001 Report Share Posted 14 juni 2001 Beste Frieslander, Inderdaad helemaal gelijk heb je. Ik was ook in Sneek in dat weekend en heb ook de VR 4 gen III beluisterd. Met name de combinatie met KR-Enterprise en de Helios Stargate heeft mij zeer verrast. Ik was in de veronderstelling dat er een plaat werd gedraaid. Ik ben eens gaan kijken op de website www.vonschweikert.com daar vind je bij 'archives' info over de VR 4 gen II en nog veel meer over de achtergrond en filosofie van Von Schweikert. Ik hoop dat ze in Sneek nog eens dit soort dingen organiseren. Groeten, ceedee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts