Kees ut grun Posted 14 juni 2001 Report Share Posted 14 juni 2001 Hallo, Wie kan mij een vergelijking geven met een setje Sphinx mith voor/eind/cdspeler. En waarmee is dit het best te combineren? Ik weet dat Sphinx niet meer is. Wat is de waarde nog van deze componenten? nieuw bijelkaar +/- 8000,- En nu . . . na twee jaar?? BVD, groet, Kees Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie Posted 16 juni 2001 Report Share Posted 16 juni 2001 beste kees ut grun Ik heb een aantal maanden de myth serie uitgebreid beluisterd. Ze hebben duidelijk het sphinx karakter, de vv en ev is te vergelijken met de project 10 geintegreerde versterker. De CD speler geeft veel detaillering en veel ruimtelijkheid. Kortom zeer muzikaal Over de tweedehands prijs valt op dit moment niet veel meer te zeggen dan dat de spullen nu bij RAF te koop staan voor circa 5400, let wel nieuw met garantie. Dit beinvloedt de 2e hands prijs natuurlijk wel anzienlijk maar het is de vraag of de verkoper dit ook vindt. Als je tot een leuke prijs kan komen zeker kopen, want het is een heel muzikale set. Succes met je keuze Arie Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanten Posted 30 augustus 2001 Report Share Posted 30 augustus 2001 hallo kees heb pas bij raf de myth 1/11 voor/ eindversterker gekocht voor f 3000.- samen. de cd speler van myth had ik al, maar zag bij high quality in amsterdam deze speler voor ca f 1900.- staan allebei in de aanbieding maar nieuw met garantie mi apparatuur van zeer doordachte kwaliteit waar de know-how van de project series van Sfinx in is verwerkt. bevalt mij zeer goed Ben wel benieuwd naar ervaringen met deze apparatuur xant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts