Jump to content

graspop

mordante
 Share

Recommended Posts

Weeeeeee ik ben blij morgen ga ik naar graspop, heb de oordoppen en het bier bij, dus laat het feest maar beginnen.

Ik heb er zin in :)

Sorry voor deze onzin post maar ik heb ZIN IN GRASPOP :lol:

Friday 23 June

WHITESNAKE

LACUNA COIL - SATYRICON

DIE KRUPPS - MOONSPELL

MICHAEL SCHENKER GROUP

EVERGREY - EDGUY - TRIVIUM - Y&T

THE GATHERING - LEAVES' EYES

STREAM OF PASSION - GOJIRA

SOILWORK - 36 CRAZYFISTS

ANVIL - SENGIR - DARKANE

:angry: Daar zit heel wat voor mij bij.... Ik ben er jaren geleden wel eens heen geweest, was wel cool. Within Temptation ontdekt daar. (Sharon was nog leuk, en de muziek nog goed)

Ik moet het maar doen met Parkpop dit weekend. Maar ja, een wandelingetje van tien minuten en ik ben er B)

En ik ga dinsdag naar Tool in de HMH, dat maakt het allemaal weer goed.. :):)

Over 2 weken mag ik met het meisje naar Stellendam, voor Blof, Ilse, Racoon en nog e.e.a. Qua muziek zou ik eigenlijk liever ook naar Graspop zijn gegaan, maar ja, compromissen.. :rolleyes:

Zo net weer gedouched en weer een beetje bijgekomen, het was erg leuk en vermoeind.

Mijn hoogte punten zijn:

My Dying Bride (maakte wel wat fouten maar dat hoort bij live muziek)

In Flames

Arch Enemy

Lacuna Coil

Ozzy Ozz (Ozzy Osbourne cover band was erg leuk om tei zien en horen zanger was beter dan het orgineel vaak was/is)

en andere

Ja allebij gezien, het was allebij erg goed. was die bands inderdaad vergeten te melden bij min hoogte punten. maar sinds ik geruime hoeveelheden bier heb genuttigd is niet alles mij meer even helder. Bij mij vriendin evenmin, die heeft gisteravond met 2 vrienden een liter red label weggedronken. Ik alg te slapen, ik zou namelijk terugrijden vandaag, en dat gaat het best nuchter.

Ja allebij gezien, het was allebij erg goed. was die bands inderdaad vergeten te melden bij min hoogte punten. maar sinds ik geruime hoeveelheden bier heb genuttigd is niet alles mij meer even helder. Bij mij vriendin evenmin, die heeft gisteravond met 2 vrienden een liter red label weggedronken. Ik alg te slapen, ik zou namelijk terugreiden vandaag, en dat gaat het best nuchter.

Ja, en dan kan je ook beter niet al te brak zijn... ;):D En met sterke drank gaat het harder dan je doorhebt... :rolleyes: