goffe Posted 27 april 2007 Report Share Posted 27 april 2007 even wer terug naar de set kan je nog iets meer over de cd speler zeggen of anders nog wat meer fotos laten zien ziet er nml erg mooi uit nu nog iets meer informatie over geluid van cd speler groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 27 april 2007 Report Share Posted 27 april 2007 Zita Swoon is soms wel leuk... Maar ZZ-top bijvoorbeeld weer niet... Dat kan ik beter niet tegen een huisgenoot van mij zeggen... Schiet me net te binnen: er is (volgens mij een Nederlandse) band die ZZZ heet. Maar ik weet zo niet meer wat die voor muziek maken... ZZZ is een geweldige band uit Amsterdam! Hun album heet: the sound of ZZZ. Klinkt als Joy Division 'on steroids' met orgel. Ik ken 1 nummer van ze. Die werd vaak op Kink FM gedraaid. Die vind ik irritant... Tja. Ik vind dat je je erg netjes uitdrukt. Ik vind het gewoon bagger. Het idee was leuk en nieuw maar meer dan dat is het nooit geweest. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 mei 2007 Report Share Posted 5 mei 2007 even wer terug naar de setkan je nog iets meer over de cd speler zeggen of anders nog wat meer fotos laten zien ziet er nml erg mooi uit nu nog iets meer informatie over geluid van cd speler groet Vind t maar een mal ding Link to comment Share on other sites More sharing options...
goffe Posted 6 mei 2007 Report Share Posted 6 mei 2007 geweldig ziet er uit als een echte speler is iets anders dan cd in laatje stoppen en op play drukken. maar hoe klinkt het? groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 mei 2007 Report Share Posted 6 mei 2007 geweldig ziet er uit als een echte speler is iets anders dan cd in laatje stoppen en op play drukken. Een cd in het laatje stoppen en op play drukken (dat laatste hoeft bij mij niet eens trouwens), is toch het idee van een cd-speler? Wat doet deze meer dan? Verder vind ik het maar een opzichtig, glimmed ding. Goudkleur vind ik niet mooi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts