Jump to content

demo Harmonix bij De Audiofabriek

robx
 Share

Recommended Posts

ik heb deze week een demonstratie bijgewoond bij de Audiofabriek van de Harmonix producten op het gebied van resonantie-onderdrukking of wat dan ook.

boeiende sessie.

Bij het stap voor stap aanbrengen van allerlei 'onderzetters' en dingetjes was er van de 18 bezoekers naar ik meen te hebben gezien niemand die ontkende dat er een hoorbaar effect was. velen beoordeelden de effecten als groot.

het effect was grosso modo : zonder enige tuning het geluid niet dynamisch, vlak, geen of beperkt geluidsbeeld. met tuning: v

ik denk dat de ongetwijfeld nu volgende ontkenning van enig mogelijk effect door enkele forummers vraagt om een demo speciaal voor ongelovigen :D

Ik begrijp dat jij bij een demo was voor gelovigen? :unsure:

dat is niet tevoren vastgesteld helaas. ik had wel iemand meegenomen die hifi uit zijn pc geniet, die hoorde het ook.

groet

Kijk, dat is nou iemand die voor weinig van muziek geniet, want high-end usb kabels hebben ze bij Siltech "nog" niet. :D

btw Als jij het over ongelovigen hent, dan ga ik er vanuit dat het voor jou een kwestie van geloof is, dat spul. Audio is iets anders dan dat voor mij.

Kijk, dat is nou iemand die voor weinig van muziek geniet, want high-end usb kabels hebben ze bij Siltech "nog" niet. :D

Bij het zusje, Crystal, zijn er wel high-end FireWire kabels, dus wie weet.....

Enno :)

Bij het zusje, Crystal, zijn er wel high-end FireWire kabels, dus wie weet.....

Enno :)

Ja, ik heb ook al gezien dat de kabelboeren in de AV een nieuwe markt proberen aan te boren. Er zijn dan ook veel meer mensen met tv met alles erop en eraan, dan met een stereo set. Het enige probleem is dat de meesten in die wereld nog niks zien in de noodzaak van dure kabels.

ik beschrijf alleen wat mensen zeiden te horen. ga zelf naar een demo en schrijf je ervaringen ook op. nuttiger dan deze woordenspelletjes.

groet

Ik ben je even kwijt???

Toch interessant, heb jij het wel eens geprobeerd Haudio?

Ha die Carl,

Inderdaad , maar wat mijn bevindingen zijn is waarschijnlijk minder belangrijk.

Wat ik wel weet dat er zelfs '' dingen '' zijn die inderdaad verschil laten horen en dat verschil kan soms zijn dat het meetbaar slechter is.

Maar mijn mening doet niet ter zake denk ik , want als een '' Oma '' baat heeft bij een placebo moet je dat geven .

Zo is het ook met bepaalde andere mogelijkheden.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

ik beschrijf alleen wat mensen zeiden te horen. ga zelf naar een demo en schrijf je ervaringen ook op. nuttiger dan deze woordenspelletjes.

groet

Jij begon over demo's voor ongelovigen, beschuldig dan een ander niet van woordspelletjes.

ik doelde op opmerkingen als dat de mensen gezien hebben dat er gewijzigd werd.

niemand had er een cent belang in, geen 'dwang' om te willen horen dat iets werkt omdat het geld gekost heeft. het was geen beetje verschil. eerlijk gezegd deed de set die er stond zonder de tuning het niet echt lekker (zeker gezien de totale prijs van het spul die 3 x hoger ligt dan wat ik bij elkaar uitgegeven heb), en de harmonix producten maakten dat redelijk goed. zo groot was het verschil.

groet

ik denk dat de ongetwijfeld nu volgende ontkenning van enig mogelijk effect door enkele forummers vraagt om een demo speciaal voor ongelovigen  :D

Dit is nu weer een antwoord waar je niets mee kunt.

Iemand schrijft iets over wat hij ervaren heeft en krijgt dan dit antwoord.

Niet te geloven het zijn ook steeds dezelfde die hear invliegen.

HARMONIX is een van de weinige tweaks die echt goed werken.(wel duur)

Ik gebruik deze produkten al jaren en ben er zeer tevreden over.

GA EERST EENS NA EEN DEMO EN OORDEEL DAN PAS ZOU IK ZEGGEN.

ik doelde op opmerkingen als dat de mensen gezien hebben dat er gewijzigd werd.

niemand had er een cent belang in, geen 'dwang' om te willen horen dat iets werkt omdat het geld gekost heeft. het was geen beetje verschil. eerlijk gezegd deed de set die er stond zonder de tuning het niet echt lekker (zeker gezien de totale prijs van het spul die 3 x hoger ligt dan wat ik bij elkaar uitgegeven heb), en de harmonix producten maakten dat redelijk goed. zo groot was het verschil.

groet

Hoi Robx,

Je hebt gelijk met je waarnemingen.

Maar dat hoefde je niet van mij te horen, he? :lol:

Voor alle gelovigen en ongelovigen: klik >>> HIER <<<,

vervolgens op CLUBAVONDEN,

dan op VORIGE AVONDEN,

dan op 2003 - 2004 en lees ons verslag van de Harmonix / Reimyo / Diapson demo.

Is wel duidelijk, dacht ik zo.

:cool2:

ik denk dat de ongetwijfeld nu volgende ontkenning van enig mogelijk effect door enkele forummers vraagt om een demo speciaal voor ongelovigen  :D

Dit is nu weer een antwoord waar je niets mee kunt.

Reageer dan niet.. :rolleyes:

Het is steeds hetzelfde met figuren zoals jij. Je reageert alleen op bepaalde mensen vanuit je eigen vooroordelen. De topicstarter vond het nodig om het over ongelovigen te hebben, dus wie zet de boel nu op scherp?

(...)

soort spoed-bekering. (...)

De geschiedenis leert dat spoedbekeringen meestal niet het gewenste effect sorteren :(

Tip: geef je op bij de volgende Idols-ronde, plak houten schijfjes

probeer zo'n demo en wees kritisch. leuke avond, en je krijgt nog koffie ook!

groet

Ken ED DOGGEN persoonlijk zeer gedreven en vriendelijk persoon.

Zeer zeker de moeite waard om eens een demo mee te maken.

MvrG

ach ik wist natuurlijk prima wat ik zei toen ik die term gebruikte, een beetje controverse is niet erg toch?

groet

Van mij mag het wel hoor, en een beetje felle discussie ook wel. Daarna even goede vrienden. Net als toen ik nog aan allerlei vechtsporten deed. We sloegen en schopten elkaar verrot, en na het douchen dronken we gezellig samen een sportdrankje. ;)

Ik had HEAR meer reacties verwacht er zullen toch wel meer dan een forummer geweest zijn?

Allee kom op jongens met jullie bevindingen.

Ik weet dat het een heel interessante demo is.

Heb hem zelf ook al eens mee gemaakt.

MvrG