Scat-Man Posted 29 juni 2006 Report Share Posted 29 juni 2006 ik geloof dat mijn boodschap geen wortel schiet. jammer. groet Leuke verslagen over de bevindingen bij de HARMONIX demo. Ik denk dat je boodschap niet goed is overgekomen? Ik heb het in iedergeval een goed verslag gevonden.(dus begrepen ) Dus limburgers zijn toch niet zo dom. In de praktijk blijkt nu dat de hollanders het niet begrepen hebben anders schreven ze niet zo dom. MvrG Jij reageert als een Brabander. Brabanders hebben geen gevoel voor humor, dat voel ik als ik onderweg ben naar Limburg. Er zijn inderdaad 3 Brabanders zonder humor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 30 juni 2006 Report Share Posted 30 juni 2006 ik geloof dat mijn boodschap geen wortel schiet. jammer. groet Leuke verslagen over de bevindingen bij de HARMONIX demo. Ik denk dat je boodschap niet goed is overgekomen? Ik heb het in iedergeval een goed verslag gevonden.(dus begrepen ) Dus limburgers zijn toch niet zo dom. In de praktijk blijkt nu dat de hollanders het niet begrepen hebben anders schreven ze niet zo dom. MvrG Jij reageert als een Brabander. Brabanders hebben geen gevoel voor humor, dat voel ik als ik onderweg ben naar Limburg. Ik denk dat je een grote vergissing maakt Ravon. Wat die humor betreft. MvrG Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 5 juli 2006 Report Share Posted 5 juli 2006 ik geloof dat mijn boodschap geen wortel schiet. jammer. groet Leuke verslagen over de bevindingen bij de HARMONIX demo. Ik denk dat je boodschap niet goed is overgekomen? Ik heb het in iedergeval een goed verslag gevonden.(dus begrepen ) Dus limburgers zijn toch niet zo dom. In de praktijk blijkt nu dat de hollanders het niet begrepen hebben anders schreven ze niet zo dom. MvrG Jij reageert als een Brabander. Brabanders hebben geen gevoel voor humor, dat voel ik als ik onderweg ben naar Limburg. Ik denk dat je een grote vergissing maakt Ravon. Wat die humor betreft. MvrG Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 5 juli 2006 Report Share Posted 5 juli 2006 Er zijn inderdaad 3 Brabanders zonder humor. Willem Iven, Hans Teeuwen Seth Gaaikema of in 'n andere categorie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 5 juli 2006 Report Share Posted 5 juli 2006 Bij het stap voor stap aanbrengen van allerlei 'onderzetters' en dingetjes was er van de 18 bezoekers naar ik meen te hebben gezien niemand die ontkende dat er een hoorbaar effect was. velen beoordeelden de effecten als groot. het effect was grosso modo : zonder enige tuning het geluid niet dynamisch, vlak, geen of beperkt geluidsbeeld. met tuning: v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 juli 2006 Report Share Posted 5 juli 2006 Bij het stap voor stap aanbrengen van allerlei 'onderzetters' en dingetjes was er van de 18 bezoekers naar ik meen te hebben gezien niemand die ontkende dat er een hoorbaar effect was. velen beoordeelden de effecten als groot. het effect was grosso modo : zonder enige tuning het geluid niet dynamisch, vlak, geen of beperkt geluidsbeeld. met tuning: v Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 6 juli 2006 Author Report Share Posted 6 juli 2006 ja zo zie ik het ook. zodat de hele stapel kasten ervan kan genieten. hoe de schoteltjes het doen versus een even grote investering in phono-trap of element kan ik niet zeggen, zo is het namelijk niet gedemonstreerd. wel ben ik volstrekt overtuigd (en nee dit ga ik niet relativeren, ga zelf maar naar de demo) dat, uitgaande van de set die er stond in de demo (50.000 euro) en de prijs van alle harmonix-dingen die erbij werden geplaatst (5.000), investeren in die harmonix-spullen v Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 juli 2006 Report Share Posted 6 juli 2006 ik heb deze week een demonstratie bijgewoond bij de Audiofabriek van de Harmonix producten op het gebied van resonantie-onderdrukking of wat dan ook. boeiende sessie. Bij het stap voor stap aanbrengen van allerlei 'onderzetters' en dingetjes was er van de 18 bezoekers naar ik meen te hebben gezien niemand die ontkende dat er een hoorbaar effect was. velen beoordeelden de effecten als groot. het effect was grosso modo : zonder enige tuning het geluid niet dynamisch, vlak, geen of beperkt geluidsbeeld. met tuning: v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 6 juli 2006 Report Share Posted 6 juli 2006 Beste,............ Gek zijn we allemaal, maar wel op verschillende momenten. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 6 juli 2006 Report Share Posted 6 juli 2006 Als ik zo vrij mag zijn om dit alles samen te vatten, kom ik tot de volgende conclusie: 'Het zijn interessante producten, maar maak het niet te gek t.o.v. de totale kosten van je torentje.' Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 6 juli 2006 Report Share Posted 6 juli 2006 Mag ik ook zo vrij zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 6 juli 2006 Report Share Posted 6 juli 2006 Mag ik ook zo vrij zijn? The floor is yours, entertain us! Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 6 juli 2006 Report Share Posted 6 juli 2006 Helaas is Albert E. me alw Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 7 juli 2006 Report Share Posted 7 juli 2006 Als ik zo vrij mag zijn om dit alles samen te vatten, kom ik tot de volgende conclusie:'Het zijn interessante producten, maar maak het niet te gek t.o.v. de totale kosten van je torentje.' Voor mijn torentje loont het zich. Groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 7 juli 2006 Report Share Posted 7 juli 2006 Helaas is Albert E. me alw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts