Sebastiaan de vries Posted 28 juni 2006 Report Share Posted 28 juni 2006 Beste Paul, Verdorie!!! Ik ben jaloers op je! Nogmaals ik wens je alle plezier en geluk van de wereld toe. Is er ook en website van het terug van weg geweest Sansui? Ik heb het altijd al geweldig gevonden... Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 29 juni 2006 Report Share Posted 29 juni 2006 [...]Aziatische vrouwen zijn de mooiste vrouwen op deze hele planeet [...] Mijn Terneuzense schone is veruit mijn favoriet... Groet, jacco Beste Jacco, Ik had natuurlijk moeten zeggen IMHO Zo bijdeze. Voor mij persoonlijk zijn er geen mooiere vrouwen dan aziatische Groeten, Bas je moet alleen naar hun voeten kijken als je wilt weten wat de voor of achterkant is..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 29 juni 2006 Author Report Share Posted 29 juni 2006 [...]Aziatische vrouwen zijn de mooiste vrouwen op deze hele planeet [...] Mijn Terneuzense schone is veruit mijn favoriet... Groet, jacco Beste Jacco, Ik had natuurlijk moeten zeggen IMHO Zo bijdeze. Voor mij persoonlijk zijn er geen mooiere vrouwen dan aziatische Groeten, Bas je moet alleen naar hun voeten kijken als je wilt weten wat de voor of achterkant is..... Dat is in dit geval niet nodig hoor, al ziet het er naar uit dat je naar China zal moeten om haar te zien. Zoals het er nu uitziet bij de IND zal ik waarschijnlijk ook Nederland gaan verlaten omdat je daar behandeld wordt als klein kind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 29 juni 2006 Report Share Posted 29 juni 2006 [...]Aziatische vrouwen zijn de mooiste vrouwen op deze hele planeet [...] Mijn Terneuzense schone is veruit mijn favoriet... Groet, jacco Beste Jacco, Ik had natuurlijk moeten zeggen IMHO Zo bijdeze. Voor mij persoonlijk zijn er geen mooiere vrouwen dan aziatische Groeten, Bas je moet alleen naar hun voeten kijken als je wilt weten wat de voor of achterkant is..... Dat is in dit geval niet nodig hoor, al ziet het er naar uit dat je naar China zal moeten om haar te zien. Zoals het er nu uitziet bij de IND zal ik waarschijnlijk ook Nederland gaan verlaten omdat je daar behandeld wordt als klein kind. Baarle Nassau. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 29 juni 2006 Report Share Posted 29 juni 2006 [...]Aziatische vrouwen zijn de mooiste vrouwen op deze hele planeet [...] Mijn Terneuzense schone is veruit mijn favoriet... Groet, jacco Beste Jacco, Ik had natuurlijk moeten zeggen IMHO Zo bijdeze. Voor mij persoonlijk zijn er geen mooiere vrouwen dan aziatische Groeten, Bas je moet alleen naar hun voeten kijken als je wilt weten wat de voor of achterkant is..... hwahwa Beste Eric, Dan heb jij nog nooit een echt mooie asia gezien.. @ Paul, Dat meen je toch niet joh dat het hier zoo moeilijk word gemaakt Ik leef oprecht met je mee en ik hoop dat het allemaal goed komt. Gelukkig is die Verdonk nu verleden tijd.... En anders moet je inderdaad maar in china gaan wonen. Als ik ooit de kans krijg zou ik ook graag in Azie wonen. Ben het eigenlijk al zo lang zoo zat met Nederland.. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 30 juni 2006 Report Share Posted 30 juni 2006 En anders moet je inderdaad maar in china gaan wonen. Als ik ooit de kans krijg zou ik ook graag in Azie wonen. Ben het eigenlijk al zo lang zoo zat met Nederland.. Gelijk heb je. Gewoon doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 30 juni 2006 Report Share Posted 30 juni 2006 En anders moet je inderdaad maar in china gaan wonen. Als ik ooit de kans krijg zou ik ook graag in Azie wonen. Ben het eigenlijk al zo lang zoo zat met Nederland.. Gelijk heb je. Gewoon doen! Beste ultraanaloog, hwahwa maar ik maak geen grapje. Ik ben twee keer voor lange tijd in Azie geweest en ik vind het daar geweldig. Dus ik zal de komende 10 jaar hier nog wel zijn om geld te sparen. Maar ooit zal ik naar Azie vertrekken Natuurlijk is dat voor iedereen persoonlijk, maar de levenstijl daar spreekt mij heel erg aan. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 30 juni 2006 Report Share Posted 30 juni 2006 Ik doelde op Nederland verlaten in zijn algemeen, maar Azie heeft absoluut iets. Mensen daar lijken meer van het leven te genieten en meer met elkaar om te gaan. Ach horizon verbreden is sowieso voor iedereen een goed idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 30 juni 2006 Report Share Posted 30 juni 2006 Ik doelde op Nederland verlaten in zijn algemeen, maar Azie heeft absoluut iets. Mensen daar lijken meer van het leven te genieten en meer met elkaar om te gaan. Ach horizon verbreden is sowieso voor iedereen een goed idee Beste Ultranaloog, Ja dat bedoel ik dus. Ik ben dus twee keer voor 2,5 maanden in de filipijnen geweest. En al hebben sommige mensen daar geen cent, ze lijken veel bewuster en gelukkiger te leven dan ik. Het feit al dat ik daar totaal aan de andere kant van de wereld ben, maar me na twee dagen echt thuis voel zegt al iets over de mensen. Ik vind hier in nederland (inclusief mijzelf natuurlijk) dat we toch erg koud leven. Allemaal druk, werk carriere, maar eigenlijk vergeten we te leven. Het was dan ook niet zo gek dat op de een of andere manier de dagen in de Philipijnen veel langer en leuker leken. Het leuke is dat het gewoon een knop is in die om moet. Sommige verwende nederlanders zullen er nooit kunnen leven, maar na twee dagen kon ik dus ook heel primitief leven. Dat betekend dus douchen met koude emmertjes water, geen toilet papier en andere luxe. Maar het was geweldig! Je moet er voor open willen staan. Ook lijkt het zo dat de mensen elkaar daar nog veel meer als "mens" zien. En hier lijkt het soms wel alsof we elkaar allmaal als stuk stront zien. Maar voor de mensen die nog nooit in azie zijn geweest is dat moeilijk voor te stellen. Totdat je daar ineens ziet hoe men daar met elkaar omgaat. Ik was er in ieder geval erg gelukkig en ik heb daar toch wel het meest geleerd dan ooit. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 30 juni 2006 Report Share Posted 30 juni 2006 Bas, je snapt het helemaal. Het lijkt wel een typisch Nederlands probleem te zijn overigens. Ik mis het niet. Hoever offtopic kun je gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 30 juni 2006 Report Share Posted 30 juni 2006 volstrekt met je eens bas, als je een tijde elders geweest bent, en ver hoef je niet, ziet het leven er in Nederland koud uit. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 1 juli 2006 Report Share Posted 1 juli 2006 En hier lijkt het soms wel alsof we elkaar allmaal als stuk stront zien. Ik ook even over azi Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 1 juli 2006 Author Report Share Posted 1 juli 2006 Bas @ Paul, Dat meen je toch niet joh dat het hier zoo moeilijk word gemaakt Ik leef oprecht met je mee en ik hoop dat het allemaal goed komt. Gelukkig is die Verdonk nu verleden tijd.... En anders moet je inderdaad maar in china gaan wonen. Als ik ooit de kans krijg zou ik ook graag in Azie wonen. Ben het eigenlijk al zo lang zoo zat met Nederland.. Groeten, Bas Hoi Bas, het is inderdaad een beetje lullig gesteld hier, door de IND worden nederlanders zelfs al kind behandeld. Ik ben nu een week aan het bellen en niemand kan antwoorden geven op de vragen. Ook is het pure discriminatie; als een buitenlander hier ingeburgerd is kan hij elke vrouw meenemen naar hier, kennelijk geldt dat voor een nederlander niet. Ik sta nu op het punt dat ik een huis moet zoeken in Eindhoven, maar ik denk er steeds zwaarder over om in China te gaan werken als leraar oid. Je bent dan samen en niet meer die zeikpolitiek over je heen. En ja Verdonk is weg maar ook de hele politiek, er komen dus de eerste 7 maanden geen beslissingen meer, ik weet niet of ik zo lang wil wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 1 juli 2006 Report Share Posted 1 juli 2006 Typisch Hollanders zeuren zeuren en zeiken over vanalles en nogwat dit is niet goed dat is niet goed. Die heeft dit die heeft dat En wat hebben we het slecht phoe phoe daarachter is alles beter ja pleur dan op Het is vrij om te gaan als ik zo dacht was de beslissing snel genomen wat houd je tegen? en je kan toch altijd terug komen wat heb je te verliezen vraag je dat eens af goeie reis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 1 juli 2006 Report Share Posted 1 juli 2006 Typisch Hollanders zeuren zeuren en zeiken over vanalles en nogwat dit is niet goed dat is niet goed. Die heeft dit die heeft dat En wat hebben we het slecht phoe phoe daarachter is alles beter ja pleur dan op Het is vrij om te gaan als ik zo dacht was de beslissing snel genomen wat houd je tegen? en je kan toch altijd terug komen wat heb je te verliezen vraag je dat eens af goeie reis Ho ho ho ho..... om effe in China te gaan luisteren is voor mij toch tamelijk lastig. Laat Paul nou maar hier, en z'n Chinese vrouw ook.... Hoe heet ze trouwens ?? ik heb nergens zo'n hekel aan dan over iemand te praten terwijl ik de naam niet ken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 1 juli 2006 Author Report Share Posted 1 juli 2006 Typisch Hollanders zeuren zeuren en zeiken over vanalles en nogwat dit is niet goed dat is niet goed. Die heeft dit die heeft dat En wat hebben we het slecht phoe phoe daarachter is alles beter ja pleur dan op Het is vrij om te gaan als ik zo dacht was de beslissing snel genomen wat houd je tegen? en je kan toch altijd terug komen wat heb je te verliezen vraag je dat eens af goeie reis Ho ho ho ho..... om effe in China te gaan luisteren is voor mij toch tamelijk lastig. Laat Paul nou maar hier, en z'n Chinese vrouw ook.... Hoe heet ze trouwens ?? ik heb nergens zo'n hekel aan dan over iemand te praten terwijl ik de naam niet ken. De officiele naam is Li Zhaoxi, maar voor bekenden heet ze Yoyo, dan weet je tenminste waar we over praten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 1 juli 2006 Report Share Posted 1 juli 2006 Typisch Hollanders zeuren zeuren en zeiken over vanalles en nogwat dit is niet goed dat is niet goed. Die heeft dit die heeft dat En wat hebben we het slecht phoe phoe daarachter is alles beter ja pleur dan op Het is vrij om te gaan als ik zo dacht was de beslissing snel genomen wat houd je tegen? en je kan toch altijd terug komen wat heb je te verliezen vraag je dat eens af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts