Jump to content

Thorens oudjes

RastaPhil
 Share

Recommended Posts

Hoi iedereen! Na enkele ideetjes gesprokkeld te hebben ben ik gisteravond begonnen aan een "nieuw" onderzet-systeem voor de PU.

Ik wou eerst eens proberen met eeltschuurblokjes; als goedkoop substituut voor Masterbase.

Maar een artikel over Stillpoints, Kinabaloo's en vooral: Symposium tabletten, deden me experimenteren met....(tromgeroffel).... Oasis bloemen-schik-schuim!!! :o:D (zie recenties Hifi + enkele maanden terug)

Ik heb van de dames bloemschikken in het CC waar ik werk, een aantal blokken oasis gekregen. Die heb ik met een verstekzaag in schijven van 3cm dikte gezaagd, daarna met Pattex gel op een tablet (fineer kastdeurtje) gelijmd. Daar bovenop wou ik een plaat aluminium lijmen, maar ik vond niks van de juiste grootte, en ik kon ook niet wachten en wou het spul proberen.

Tegelijkertijd was ik mijn zandbak onder handen aan het nemen: zand terug ge

http://rastaspace7.spaces.msn.com/Personal...um&_c02_owner=1

:lol: hierboven de URL van mijn "Space van Rasta" :lol: (foto's zijn upgeloaded)

;) mvg RastaPhil

Space Not Available

The space you are trying to view might not exist or access to it may be restricted.

Please sign in to MSN Spaces below with your Microsoft

Beste RastaPhil,

Jouw ervaringen lijken veel op de mijne, al gebruikte ik eenvoudig een dikke plak "koudschuim".

Dat materiaal - een soort vlezig schuimplastic - wordt tegenwoordig vaak in matrassen gebruikt.

De voordelen zijn: de dunne plastic onderplaat van de Thorens (TD 126) wordt over het gehele oppervlak gesteund en gedempt, terwijl er geen trillingen vanaf de plank waar het geheel op staat meer kunnen worden doorgegeven.

Beste RastaPhil,

Jouw ervaringen lijken veel op de mijne, al gebruikte ik eenvoudig een dikke plak "koudschuim".

Dat materiaal - een soort vlezig schuimplastic - wordt tegenwoordig vaak in matrassen gebruikt.

De voordelen zijn: de dunne plastic onderplaat van de Thorens (TD 126) wordt over het gehele oppervlak gesteund en gedempt, terwijl er geen trillingen vanaf de plank waar het geheel op staat meer kunnen worden doorgegeven.

:) Voila, dat bedoel ik!

mvg RastaPhil