TannoJ Posted 13 juni 2002 Report Share Posted 13 juni 2002 Naar aanleiding van mijn review over de heart beats biedt iemand mijn een nog een paar aan voor 1250 euro (mooie prijs!). Heeft het zin om mijn Tannoy's te biampen en hoe verdeel ik dan het signaal van de voorversterker?? Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasper Posted 13 juni 2002 Report Share Posted 13 juni 2002 Het heeft wel degelijk zin om je speakers te bi-ampen. Je moet wel willen experimenteren want je kan een ongewenst tijdsverschil krijgen en als is het maar enkele microseconden, je hoort het wel. Mogelijkheden zat: - receiver met bi-amping - receiver met speaker A/B (geen echte bi-amp, maar komt in de buurt) - eindversterker met bi-amping - eindversterker met speaker A/B - voorversterker --> 2 eindversterkers Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 13 juni 2002 Report Share Posted 13 juni 2002 Er zijn wel een aantal voorversterkers met twee pre-outs. Mijn sony bv die mag je pas hebben als ik een nieuwe heb. (wil je toch niet) Als de ingangsimpedantie hoog is van de versterkers dan moet je gewoon een splitter gebruiken. (oh oh wat zeg ik nou) Ja hier raken een aantal mensen van overstuur! Gewoon lenen en uitproberen! grtn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts