carl Posted 27 juni 2006 Report Share Posted 27 juni 2006 Werd net aangebeld bij me. Of ik de hele rotzooi wilde hebben. De hele rotzooi was dan een Thorens 115 met een heel goed Denon 160 element en zo'n 300 platen of meer. Even later kreeg ik nog een doosje met een Ortofon en een B&O platenwegertje, een Thorens snaar, een Ortofon schroevendraaiertje, een Disco Paristat en wat merkwaardige "papiertjes" die ik niet kon thuisbrengen (morgen navragen). Die Denon 160 gaat in ieder geval naar mijn Thorens 160 (wilde ik er net voor kopen, scheelt weer geld). Naaldwegers en schroevendraaiers gaan bij mijn "gereedschappen". De platen zijn wel een probleem. Heel veel onbekend klassiek maar toch een stuk of 10 pop. Nu hield de persoon niet van pop dus die zijn niet of nauwelijks gedraaid. Morgen in de platenwas. De rest moet maar wat langzamer uitgeselecteerd worden. Ziet er ook mooi uit. Ik ga nu in bed de gebruiksaanwijzing van de Melodia test LP lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 27 juni 2006 Report Share Posted 27 juni 2006 Werd net aangebeld bij me. Of ik de hele rotzooi wilde hebben. De hele rotzooi was dan een Thorens 115 met een heel goed Denon 160 element en zo'n 300 platen of meer. Even later kreeg ik nog een doosje met een Ortofon en een B&O platenwegertje, een Thorens snaar, een Ortofon schroevendraaiertje, een Disco Paristat en wat merkwaardige "papiertjes" die ik niet kon thuisbrengen (morgen navragen). Die Denon 160 gaat in ieder geval naar mijn Thorens 160 (wilde ik er net voor kopen, scheelt weer geld). Naaldwegers en schroevendraaiers gaan bij mijn "gereedschappen". De platen zijn wel een probleem. Heel veel onbekend klassiek maar toch een stuk of 10 pop. Nu hield de persoon niet van pop dus die zijn niet of nauwelijks gedraaid. Morgen in de platenwas. De rest moet maar wat langzamer uitgeselecteerd worden. Ziet er ook mooi uit. Ik ga nu in bed de gebruiksaanwijzing van de Melodia test LP lezen. Was het een bekende van je die aanbelde? Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 27 juni 2006 Report Share Posted 27 juni 2006 Werd net aangebeld bij me. Of ik de hele rotzooi wilde hebben. De hele rotzooi was dan een Thorens 115 met een heel goed Denon 160 element en zo'n 300 platen of meer. Even later kreeg ik nog een doosje met een Ortofon en een B&O platenwegertje, een Thorens snaar, een Ortofon schroevendraaiertje, een Disco Paristat en wat merkwaardige "papiertjes" die ik niet kon thuisbrengen (morgen navragen). Die Denon 160 gaat in ieder geval naar mijn Thorens 160 (wilde ik er net voor kopen, scheelt weer geld). Naaldwegers en schroevendraaiers gaan bij mijn "gereedschappen". De platen zijn wel een probleem. Heel veel onbekend klassiek maar toch een stuk of 10 pop. Nu hield de persoon niet van pop dus die zijn niet of nauwelijks gedraaid. Morgen in de platenwas. De rest moet maar wat langzamer uitgeselecteerd worden. Ziet er ook mooi uit. Ik ga nu in bed de gebruiksaanwijzing van de Melodia test LP lezen. Het klinkt alsof je dag niet meer stuk kan. Gefeliciteerd met je aanwinsten. Gewoon draaien die onbekende LP's .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 27 juni 2006 Report Share Posted 27 juni 2006 ...jaloers... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 juni 2006 Author Report Share Posted 28 juni 2006 Het was mijn buurman en ik ga het allemaal selecteren en uitproberen. Ben ik wel een jaartje mee bezig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 28 juni 2006 Report Share Posted 28 juni 2006 Beter een goede buur..... gefeliciteerd! Kan je weer leuk klussen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 29 juni 2006 Report Share Posted 29 juni 2006 Het was mijn buurman en ik ga het allemaal selecteren en uitproberen. Ben ik wel een jaartje mee bezig. Doe mij ook zo'n buurman Veel plezier bij de ontdekkingsreis, Carl! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts