dragonm8 Posted 29 juni 2006 Report Share Posted 29 juni 2006 Hallo, Ik ben van plan binnenkort dit speaker setje te gaan kopen Creative GigaWorks G500 . Nou zit ik alleen met het probleem dat de achterste 2 bijgeleverde kabels van 5 meter niet genoeg zijn en ik nog minstens 5 meter extra nodig heb. Nou is alleen het probleem dat ik niet echt een goed idee heb welke ik moet kopen. Het liefst zou ik van een van deze 2 site's iets kopen. My Com Alternate Ik zelf had het idee dat dit hetgeen is wat ik nodig heb. My Com Nou zou ik graag van jullie willen weten of dat klopt en zo niet welke ik dan het beste zou kunne kopen. Bij voorbaard dank, Edit: Ow en weet niet of het van belang is maar het is voor me PC. Voornaamlijk Games. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 29 juni 2006 Report Share Posted 29 juni 2006 Waar ga je dat setje voor gebruiken? Voor je computer? In dat geval lijkt een ander forum me toch meer geschikt voor je. In je audioset? Welke componenten heb je dan verder: welke cd-speler, platenspeler, versterker enzovoort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonm8 Posted 29 juni 2006 Author Report Share Posted 29 juni 2006 Ja had het er nog later bij gezet het is voor me PC. Voornaamlijk Games. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 29 juni 2006 Report Share Posted 29 juni 2006 Ja had het er nog later bij gezet het is voor me PC. Voornaamlijk Games. Dan vrees ik toch dat dit niet het goede forum is voor je. Maar misschien vergis ik me en zijn hier toch mensen die je verder kunnen helpen. Zelf denk ik dat je, als de set alleen maar voor games is en niet voor muziekweergave, prima uit de voeten zult kunnen met de kabeltjes van My Com. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonm8 Posted 29 juni 2006 Author Report Share Posted 29 juni 2006 Ok bedankt ik zoek effe verder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 2 juli 2006 Report Share Posted 2 juli 2006 Hallo, Ik ben van plan binnenkort dit speaker setje te gaan kopen Creative GigaWorks G500 . Nou zit ik alleen met het probleem dat de achterste 2 bijgeleverde kabels van 5 meter niet genoeg zijn en ik nog minstens 5 meter extra nodig heb. Nou is alleen het probleem dat ik niet echt een goed idee heb welke ik moet kopen. Het liefst zou ik van een van deze 2 site's iets kopen. My Com Alternate Ik zelf had het idee dat dit hetgeen is wat ik nodig heb. My Com Nou zou ik graag van jullie willen weten of dat klopt en zo niet welke ik dan het beste zou kunne kopen. Bij voorbaard dank, Edit: Ow en weet niet of het van belang is maar het is voor me PC. Voornaamlijk Games. Koop maar bij Alternate, die is 30 euro goedkoper zag ik. Het is niet de goed kabel, je moet gewoon luidsprekersnoer hebben, de kabel die jij op het oog hebt is een interconnect. Gewoon bij de gamma halen (op rol), met deze speakertjes hoor je toch geen verschil in snoer. Overigens zijn op dit moment de Logitec speakers beter..... eeehhh, laat ik zeggen populairder dan de Creative speakers, maar als je per s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts