mordante Posted 29 juni 2006 Report Share Posted 29 juni 2006 Ik had laatst een SHANLING CD-T100 horen spelen, en dat klonk zeker niet verkeerd. Maar de rest van de set ken ik niet dus ik weet niet in hoevere die van invloed was. Maar nu vroeg ik mij af hoe zijn jullie ervaringen met deze speler? Ver moet ik ook eerlijk zijn dat het uiterlijk mij best aanspreekt. Ik heb nu een Marantz CD94 mkII met een Wadia 12 DAC en die speler is al wat jaartjes oud dus af en toe blijf ik wel kijken naar andere spelers/loopwerken. Dus vroeg ik mij af is die SHANLING CD-T100 wat als een vervanging voor mijn speler/dac of........ het is niet zo dat ik meteen van plan ben naar de winkel te rennen maar ik hou altijd mijn ogen en oren open voor nieuwe dingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijn Posted 30 juni 2006 Report Share Posted 30 juni 2006 Zoals jezelf al noemde is het moeilijk iets te beoordelen in een set die je niet kent. Daarom zou ik je gewoon aanraden om es zo'n Shanling bij een dealer weg te kapen en thuis op je gemak gaat beluisteren en vergelijken met je Marantz en Wadia combi! Ben wel benieuwd trouwens in hoeverre je verbeteringen zult horen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 juni 2006 Report Share Posted 30 juni 2006 Qua uiterlijk is het in ieder geval een zeer opvallend ding. Ik vind het wel wat hebben. Als je erop valt zou je ook kunnen overwegen om hem sowieso als loopwerk te gebruiken met een externe dac. Het is wel een bovenlader dus minder handig als je ook al een platenspeler bovenop je rek hebt staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 30 juni 2006 Report Share Posted 30 juni 2006 Je hebt er ook een SACD-versie van: SCDT 200 En als je helemaal van sjoow houdt: de CD-T300 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 2 juli 2006 Report Share Posted 2 juli 2006 De T100 is een hele aardige speler. Hou er rekening mee dat van deze speler de buizensectie minder goed klinkt dan het transistor deel, ondanks de looks gebruiken maar weinig eigenaren de buizen. De T200 moet je vandaan blijven, die is minder goed dan de T100 en heeft ernstige betrouwbaarheidsproblemen. De T300 daarentegen is top, maar ook serieus aan de prijs (rond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts