Jump to content

lagerolie

rli
 Share

Recommended Posts

Maar ach op mijn werk ik vraag ook 1500 euro voor een akoestisch onderzoek!!!! Wat krijg je dan, een paar berekeningen en een paar A4'tjes met gezwets :D 

Je zult het maar in dienst hebben....

de prijs op basis van uurtarief!!! 59 euro per uur!!! Ik ben er 2 dagen mee bezig, de rest is winst!!! Maar ja voor een opdrachtgever die 100 appartementen in de grond pleurt maakt die 1500 euro ook niks uit op een budget van 5 miljoen :D

Jammergenoeg verdien ik netto geen 59 euro per uur!

Robin

Robin

Maar je krijgt het wel? :unsure:

Btw bij de prijs van de TR olie moet je maar bedenken dat voor een litertje van die olie 2 Dipl. Ingenieure een jaar bezig zijn om die olie molecuul voor molecuul op te meten op nauwkeurigheid en die dan in een potje te stoppen. Voor 1 literje van die olie hebben ze waarschijnlijk 10.000 liter ongesorteerde olie nodig :PB)

;)

Robin

Maar je krijgt het wel? :unsure:

Btw bij de prijs van de TR olie moet je maar bedenken dat voor een litertje van die olie 2 Dipl. Ingenieure een jaar bezig zijn om die olie molecuul voor molecuul op te meten op nauwkeurigheid en die dan in een potje te stoppen. Voor 1 literje van die olie hebben ze waarschijnlijk 10.000 liter ongesorteerde olie nodig :PB)

;)

:D

[...]

Voor 1 literje van die olie hebben ze waarschijnlijk 10.000 liter ongesorteerde olie nodig

Ja, zo kan ik geel ook blauw l.ullen.

Groet,

Jacco