rli Posted 3 juli 2006 Author Report Share Posted 3 juli 2006 Transrotor olie kost 64 euro per 5 ml MvG, Haudio PS met de aanfluitingen valt het dus wel mee denk ik. Dat maakt dan wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 3 juli 2006 Report Share Posted 3 juli 2006 Maar ach op mijn werk ik vraag ook 1500 euro voor een akoestisch onderzoek!!!! Wat krijg je dan, een paar berekeningen en een paar A4'tjes met gezwets Je zult het maar in dienst hebben.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 3 juli 2006 Report Share Posted 3 juli 2006 Transrotor olie kost 64 euro per 5 ml MvG, Haudio PS met de aanfluitingen valt het dus wel mee denk ik. Dat maakt dan wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 juli 2006 Report Share Posted 3 juli 2006 Transrotor olie kost 64 euro per 5 ml MvG, Haudio PS met de aanfluitingen valt het dus wel mee denk ik. Dat maakt dan wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 3 juli 2006 Author Report Share Posted 3 juli 2006 Transrotor olie kost 64 euro per 5 ml MvG, Haudio PS Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 3 juli 2006 Author Report Share Posted 3 juli 2006 Maar ach op mijn werk ik vraag ook 1500 euro voor een akoestisch onderzoek!!!! Wat krijg je dan, een paar berekeningen en een paar A4'tjes met gezwets Je zult het maar in dienst hebben.... de prijs op basis van uurtarief!!! 59 euro per uur!!! Ik ben er 2 dagen mee bezig, de rest is winst!!! Maar ja voor een opdrachtgever die 100 appartementen in de grond pleurt maakt die 1500 euro ook niks uit op een budget van 5 miljoen Jammergenoeg verdien ik netto geen 59 euro per uur! Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 juli 2006 Report Share Posted 3 juli 2006 Jammergenoeg verdien ik netto geen 59 euro per uur! Robin Maar je krijgt het wel? Btw bij de prijs van de TR olie moet je maar bedenken dat voor een litertje van die olie 2 Dipl. Ingenieure een jaar bezig zijn om die olie molecuul voor molecuul op te meten op nauwkeurigheid en die dan in een potje te stoppen. Voor 1 literje van die olie hebben ze waarschijnlijk 10.000 liter ongesorteerde olie nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 3 juli 2006 Report Share Posted 3 juli 2006 Jammergenoeg verdien ik netto geen 59 euro per uur! Robin Maar je krijgt het wel? Btw bij de prijs van de TR olie moet je maar bedenken dat voor een litertje van die olie 2 Dipl. Ingenieure een jaar bezig zijn om die olie molecuul voor molecuul op te meten op nauwkeurigheid en die dan in een potje te stoppen. Voor 1 literje van die olie hebben ze waarschijnlijk 10.000 liter ongesorteerde olie nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 3 juli 2006 Report Share Posted 3 juli 2006 [...]Voor 1 literje van die olie hebben ze waarschijnlijk 10.000 liter ongesorteerde olie nodig Ja, zo kan ik geel ook blauw l.ullen. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts