Jump to content

Heet heet heet

WanFie
 Share

Recommended Posts

Deksels, Hans!

Je weet 't weer eens goed te brengen. :D

Deze foto had ik al gezien op Toine's site en jouw verhaal maakt me NOG nieuwsgieriger naar hoe dit (alleen al op papier) schitterende systeem zou moeten klinken!

:cool2:

Met jaloerse groet,

Erjee

;)

Deksels, Hans!

Je weet 't weer eens goed te brengen. :D

Deze foto had ik al gezien op Toine's site en jouw verhaal maakt me NOG nieuwsgieriger naar hoe dit (alleen al op papier) schitterende systeem zou moeten klinken!

:cool2:

Met jaloerse groet,

Erjee

;)

Ik had al aan jouw gedacht....

Je draait nu kennelijk ook weer met Magnepans (welke..??).

Na de vakantie kun je (wanneer je wilt) zeker eens mee gaan luisteren. Ik denk tenminste dat de eigenaar daar geen bezwaren tegen heeft.

:)

Deksels, Hans!

Je weet 't weer eens goed te brengen.  :D

:cool2: Met jaloerse groet,Erjee ;)

Ik had al aan jouw gedacht....

Je draait nu kennelijk ook weer met Magnepans (welke..??).

Na de vakantie kun je (wanneer je wilt) zeker eens mee gaan luisteren. Ik denk tenminste dat de eigenaar daar geen bezwaren tegen heeft. :)

Inderdaad speel ik weer met Maggies en wel de MG12, oftewel hun op 1 na kleinste.

Als je weer van plan bent naar deze gastheer te gaan, hou ik me zeer aanbevolen om mee te komen luisteren.

De MG20(.1?) heb ik nog nooit mogen beluisteren.

En als dat ook nog eens in een geperfectioneerde ruimte zou kunnen...

:):):)

Wanneer is de vakantie voorbij? Eind juli?

:lol:

Tot ziens, Hans!

Met vriendelijke groet,

Erjee.

Als ik me niet vergis (plaatje werkt nu niet bij mij) ben ik daar (met Hans) op bezoek geweest naar aanleiding van de 'behandeling' door Toine.

Er was nog wel e.e.a. op het geheel aan te merken, maar je kon wel goed horen dat alles goed in balans was.

De diepte bij de Magnepans wil ik wel eens horen, want dat is gemiddeld genomen toch wel een probleem bij die speakers :huh:

Andr

Eerst een stukje The Wall... Whow wat gebeurt hier. Allerlei details die eerst verdronken in de rest van de muziek waren nu zeer nauwkeurig geplaatst en onafhankelijk van de rest te horen. En wat een prachtig gedetaileerd en diep laag.

Daarna een stukje Dire Straits.. Weer hetzelfde de enorme gelaagdheid en gedetaileerdheid overtreft alles wat ik hiervoor in deze ruimte hoorde.

Wat muziek van Hans Theesink leek wel voor deze set geschreven. Die Souzafoon klinkt werkelijk alsof hij binnen staat. Inclusief een enorme druk in het laag.

En dat blijft zo maar doorgaan.

Welke muziek je ook in de lade stopt... het klinkt altijd beter dan wat ik ooit hoorde.

Ik moest ginniken toen ik dit las,ik herken dit vrijwel hetzelfde bij mij Apogee ribbons.

:lol:

• 3 weeks later...
PS. De akoestische aanpassingen van Toine komen nu pas echt goed uit de verf....

:rolleyes:

Jaja.

Vlak de ML's niet uit...

Die spelen ook een grote rol voor wat betreft de controle over de Magnepans. ;)

Tja.... daar zijn de meningen over verdeelt.

Ik vindt die grote ML's nu beter uit de verf komen dan eerder. Toch denk ik dat het met de kleinere nog wat dynamischer zou worden.

Dit gaat dan waarschijnlijk weer ten kostte van die enorme autoriteit. Eigenlijk is het dus maar waar je van houdt.

:)