Jump to content

soundcare superspikes

tompj
 Share

Recommended Posts

...dus het ding doet geen reet ,

alleen trillingen doorgeven

:lol:

Betreffende spike/onderzetters/dempers/superspikes onder de weergevers: trial-and-error en vertrouwen op de eigen oortjes. Ik kan me voorstellen dat in sommige situaties deze dingetjes de perfecte match zijn.

...dus het ding doet geen reet ,

alleen trillingen doorgeven

:lol:

Betreffende spike/onderzetters/dempers/superspikes onder de weergevers: trial-and-error en vertrouwen op de eigen oortjes. Ik kan me voorstellen dat in sommige situaties deze dingetjes de perfecte match zijn.

:lol::lol::lol:

Als er nu iets NIET triviaal is dan zijn het wel spikes. Tuurlijk zul je verschil horen maar lukraak proberen is gewoon onzin.

Spikes op een houten ondervloer is een beetje zinloos en kunnen zelfs een verslechtering geven, daarvoor zijn andere middelen veel beter ge-eigend.

;)

Met het onder controle krijgen van houten vloeren heb ik enige ervaring...

Ik ook :rolleyes: en ik kan je vertellen (maar dat weet je vast al) dat de ene houten vloer de andere niet is :D

Ik heb een houten vloer (behoorlijk vast gelegd) op betonnen platen en da's toch :rolleyes: iets anders als een houten vloer op een... houten vloer ;)

Helemaal eens. ben net verhuisd van houten vloer naar houten vloer. beide situaties zijn echter compleet verschillend. Nu hout op beton. ik geloof dat elke situatie z'n eigen oplossingen nodig heeft.