dekkersj Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Ik zou er ook graag bij willen zijn. Ik zou het meer op de meettechnische toer gooien. Die MIT-spoelen wil ik wel eens meten... Groet, Jacco Leuk om eens kennis met je te maken. Als je de overige deelnemers maar niet steeds wilt blinddoeken of je eigen blinde aapjes meeneemt. Eensgelijks. En ik zal mijn aapjes thuishouden. Ik zou zo graag eens 2 uitersten willen meemaken qua klank en daar aan meten. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Ik zou er ook graag bij willen zijn. Ik zou het meer op de meettechnische toer gooien. Die MIT-spoelen wil ik wel eens meten... Groet, Jacco Leuk om eens kennis met je te maken. Als je de overige deelnemers maar niet steeds wilt blinddoeken of je eigen blinde aapjes meeneemt. Eensgelijks. En ik zal mijn aapjes thuishouden. Ik zou zo graag eens 2 uitersten willen meemaken qua klank en daar aan meten. Groet, Jacco Klank vergelijken op het gehoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 16 september zou ik ook wel willen komen. Kan tegen die tijd wel een luisterverzetje gebruiken,na alle verhuisrompslomp. Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Hoe staan jullie tegenover andere data: - zaterdag 9 september - zaterdag 30 september Zeggen jullie het maar. 30 september is ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 16 september zou ik ook wel willen komen.Kan tegen die tijd wel een luisterverzetje gebruiken,na alle verhuisrompslomp. Met groet, Tja ik lette niet op. Beide datums van 9 en 30 september kan ik ook en meld me dus aan. Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Zolang het op een zaterdag of zondag is kan ik normaal gesproken wel. Alleen 14 oktober kan niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 augustus 2006 Author Report Share Posted 18 augustus 2006 30 september kan ik niet, de 9-ende wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 19 augustus 2006 Report Share Posted 19 augustus 2006 Hoi allen, Ik zie een sterke voorkeur groeien voor 9 september - zo overziende alleen bezwaarlijk voor Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 19 augustus 2006 Report Share Posted 19 augustus 2006 Hoi allen, Ik zie een sterke voorkeur groeien voor 9 september - zo overziende alleen bezwaarlijk voor Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 19 augustus 2006 Report Share Posted 19 augustus 2006 Voor mij gaat het de 9e echt niet lukken..... Maar als de 9e voor de meesten beter uitkomt, dan gaat het deze keer voor mij niet door Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 21 augustus 2006 Report Share Posted 21 augustus 2006 Beste, Voor mij is 9 september het beste. De 30ste zou ook kunnen, maar ik heb de 29ste een feestje... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 augustus 2006 Author Report Share Posted 21 augustus 2006 9 september is voor mij ook prima. Al vind ik het wel jammer dat Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 22 augustus 2006 Report Share Posted 22 augustus 2006 Ook geen probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 25 augustus 2006 Report Share Posted 25 augustus 2006 9 september gaat mij niet lukken, helaas. Ik zit de komende tijd sowieso moeilijk dus ook een andere datum in september zal waarschijnlijk voor mij niet mogelijk zijn. Ik ben er dus jammer genoeg niet bij. Misschien is het interessant om de vorige maal beluisterde kabels bij de komende sessie eens blind de revue te laten passeren en eens te kijken of de verschillen weer op dezelfde manier worden ervaren. Ik wens de deelnemers al vast een genoeglijke & leerzame bijeenkomst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan2listen Posted 9 september 2006 Report Share Posted 9 september 2006 9 september gaat mij niet lukken, helaas. Ik zit de komende tijd sowieso moeilijk dus ook een andere datum in september zal waarschijnlijk voor mij niet mogelijk zijn. Ik ben er dus jammer genoeg niet bij.Misschien is het interessant om de vorige maal beluisterde kabels bij de komende sessie eens blind de revue te laten passeren en eens te kijken of de verschillen weer op dezelfde manier worden ervaren. Ik wens de deelnemers al vast een genoeglijke & leerzame bijeenkomst. Mijn idee,..... Ja even een reactie van mij, ben langere tijd even niet op het forum geweest maar de zaak nog even doorgelezen. Lees dan over een sessie bij John met z'n (gelukkig) hestelde installatie. Dat van die blind testen van de kabels ben ik een grote voorstander van en je zou er dan gelijk ook een paar (niet te veel) muziekfragmenten moeten bepalen waarmee je de vergelijking aan gaat. 2 of 3 fragmenten van 1-2 minuten zou voldoende moeten zijn. Heb nog niet gelezen dat er een datum bepaald is of dat een en ander al is geweest. Hou me dan ook maar aanbevolen. Stuur me anders een mailtje hoe een ander wordt besproken. groet, Dani Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 september 2006 Author Report Share Posted 9 september 2006 9 september gaat mij niet lukken, helaas. Ik zit de komende tijd sowieso moeilijk dus ook een andere datum in september zal waarschijnlijk voor mij niet mogelijk zijn. Ik ben er dus jammer genoeg niet bij.Misschien is het interessant om de vorige maal beluisterde kabels bij de komende sessie eens blind de revue te laten passeren en eens te kijken of de verschillen weer op dezelfde manier worden ervaren. Ik wens de deelnemers al vast een genoeglijke & leerzame bijeenkomst. Mijn idee,..... Ja even een reactie van mij, ben langere tijd even niet op het forum geweest maar de zaak nog even doorgelezen. Lees dan over een sessie bij John met z'n (gelukkig) hestelde installatie. Dat van die blind testen van de kabels ben ik een grote voorstander van en je zou er dan gelijk ook een paar (niet te veel) muziekfragmenten moeten bepalen waarmee je de vergelijking aan gaat. 2 of 3 fragmenten van 1-2 minuten zou voldoende moeten zijn. Heb nog niet gelezen dat er een datum bepaald is of dat een en ander al is geweest. Hou me dan ook maar aanbevolen. Stuur me anders een mailtje hoe een ander wordt besproken. groet, Dani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts