Jump to content

TOEKOMST

Haudio
 Share

Recommended Posts

Wat ben je van plan aan te gaan schaffen in de toekomst ?

Waarschijnlijk een nieuw audiorack, ook is mijn versterker beslist niet nieuw meer.

Misschien ook nieuwe luidsprekers in een nieuw huis.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

MvG,

Haudio

Hoi Henk, verhuisplannen?

Vertel!

Ik heb voorlopig nog geen plannen om wat te veranderen in mijn set. Eerst maar eens mooi vinyl aanschaffen.

Frank. :rolleyes:

Guest tubejack
Wat ben je van plan aan te gaan schaffen in de toekomst ?

Waarschijnlijk een nieuw audiorack, ook is mijn versterker beslist niet nieuw meer.

MvG,

Haudio

Ha Henk.

Ik hoop eens een mooie draaitafel met een Jan Allerts element te kunnen

aanschaffen, maar zolang ik studerende kinderen heb zijn die belangrijker.

Gelukkig is het echt niet behelpen met zo'n "kleintje" :rolleyes:

Met vriendelijke groet,

Jack

P.s. voor de rest eigenlijk niets..... misschien een 211 bouwen.

Dat is ware handelsgeest om TOEKOMST te koppelen aan nieuw aan te schaffen apparatuur, hoe moet ik dit opvatten, als een marktonderzoek ?

;)

Beste Jitze,

Deze site is landelijk en mijn idee was een tegenhanger te creeren van ,wat heb je aangeschaft, (nieuweaanwinsten).

Dus wat worden je nieuwe aanwinsten.

MvG,

Haudio

Dus wat worden je nieuwe aanwinsten.

Ben naarstig op zoek naar nieuwe muziek, en hoop deze zomer nog een aantal wijnen te vinden in Estaing, Marcillac en de Rhone vallei om het muzikaal genoegen tongstrelend te versterken.

;)

• Members

Volgens mij bestaat dit draadje al, ook in hetzelfde forum algemene onderwerpen...

Klik

... maar dat geeft niet, een oud draadje in een nieuw jasje. Om echter ook een antwoord te geven, in mijn geval gaat dat dus een nieuw element worden. Ik ga hier niet vertellen wat ik verkeerd heb gedaan ( :ph34r::ph34r: ), maar vanmiddag heb ik mijn Jubilee naar god geholpen. Ik krijg van Kraus een Benz Wood te leen, dus ik ben voorlopig weer gered, maar na de vakantie ga ik dus weer op jacht naar een nieuw element. Welke dit zou moeten gaan worden, nog geen enkel idee, dat zie ik later wel. Dus Haudio, op niet al te lange termijn kun je me in Sneek verwachten...

Guest Kraus vonBentinck

arden, pb ff je adres, dan kom ik hem gelijk brengen want hij zit al klaar in zijn doosje; ik heb je al 3x ge-emaild, wat 'n shit man.

In ieder geval een andere eindtrap om de Translators fatsoenlijk aan te sturen. ;)

Tijdens het bezoek van Audiofreak gisteren is duidelijk gebleken dat zijn Audio Anologue

vv en ev dat veel beter doen dan mijn huidige Arcam. :D

Daar moet dus wat anders voor komen.

Wat????

Wanneer????

Moet nog wel effe doorsparen.

:lol:

In ieder geval een andere eindtrap om de Translators fatsoenlijk aan te sturen. ;)

Tijdens het bezoek van Audiofreak gisteren is duidelijk gebleken dat zijn Audio Anologue

Wat????

Wanneer????

Op Marktplaats staat een werkelijk fenomenale Luxman M-300 eindtrap te koop, 2x 40 Watt pure klasse A, 2x 180 Watt klasse AB. Die laat de Translators wel zingen!

Jouw Arcam heeft vast pre-outs, kun je die (tijdelijk) als voorversterker inzetten en eventueel later een mooie voorversterker kopen.

Vraagprijs EUR 549, lijkt mij niet te gek. Is echt een heel mooi ding!

Voordat er veronderstellingen over commerci

Tja, ik hoop na de aanpassingen aan het filter in de N804 voorlopig ff klaar te zijn. Ik heb op dit moment geen wensen qua electronica. Wel qua muziek. Ik kreeg vandaag bericht dat mijn in november :blink: bestelde "Leonard Cohen - Ten New Songs"-LP eindelijk verstuurd is. Ik verwacht 'm morgen afgeleverd te krijgen.

@ Arden,

Hoe krijg je het voor elkaar :blink::rolleyes: Wordt het weer een Jubilee, of wordt het eindelijk een "echt element" :D;)

@ Geerdie,

Je hebt het probleem wat de meeste Engelse versterkers met zich meebrengen, nl een te lichte voeding. Op makkelijk aan te sturen speakers is dat geen probleem, maar als je dan eens wat anders in huis haalt, kan het wel eens mis gaan. Ik wil je alleen maar meegven dat je de tijd moet nemen om je versterker uit te zoeken. Als je niet de luid draait, kan de Arcam het nog wel trekken ;)

@Haudio,

Ga je nu alweer verhuizen :blink::confused:

Ha die Sodejuu,

@Haudio,

Ga je nu alweer verhuizen

Ja , ik weet het 1 keer in de 17 jaar is best wel veel he. :lol:;)

MvG,

Haudio

Mijn eigen wensen: misschien andere speakers. Mijn Elacs bevallen mij nog steeds wel, ik vind het prima speakers, klinken goed en niet lastig aan te sturen. Na een aantal jaren gaat het toch kriebelen en slaat het virus weer toe.

Tijdelijk speelt er nu een set Sonus Faber Concertino's (geleend van charisma, mijn neef & audiokameraad) en die doen het in combinatie met de Croft buizenversterker erg goed..... Dan ga je toch denken: is er nog meer te halen? Of geef ik die Concertino's niet meer terug :ph34r:

Nogmaals 40 zakken Roodband, een openhaard en gipsplaten.

Voordat ik dit alles in huis haal ben bestel ik een stofkap. Heb je er nog een Henk!

Gr

Mark

Die eindelijk weer eens rustig een plaatje kan draaien.

Wat????

Wanneer????

Op Marktplaats staat een werkelijk fenomenale Luxman M-300 eindtrap te koop, 2x 40 Watt pure klasse A, 2x 180 Watt klasse AB. Die laat de Translators wel zingen!

Jouw Arcam heeft vast pre-outs, kun je die (tijdelijk) als voorversterker inzetten en eventueel later een mooie voorversterker kopen.

Vraagprijs EUR 549, lijkt mij niet te gek. Is echt een heel mooi ding!

Voordat er veronderstellingen over commerci

@ Geerdie,

Je hebt het probleem wat de meeste Engelse versterkers met zich meebrengen, nl een te lichte voeding. Op makkelijk aan te sturen speakers is dat geen probleem, maar als je dan eens wat anders in huis haalt, kan het wel eens mis gaan. Ik wil je alleen maar meegven dat je de tijd moet nemen om je versterker uit te zoeken. Als je niet de luid draait, kan de Arcam het nog wel trekken wink.gif

Klopt helemaal Sodejuu.

Gisteren werden mij twee dingen duidelijk:

1e - De Arcam is de oorzaak van korrelige, dichtlopende mid/hoog.

Met de Audio Analogue versterking verdween de korreligheid en het mid werd vloeiend weergegeven. Tevens een veel betere diepte en stage.

2e - De Arcam is uitstekend in staat om op een bevredigende wijze een eindtrap aan te sturen.

Zoals CableTalk al opperde, geeft dit mij de mogelijkheid om stapsgewijs te upgraden.

(...)

Maar...

:(

Daar had ik ff overheen gelezen zeker. Nou ja, is niet het eind van de wereld toch? Volgens mij is je Arcam best geschikt voor de Translators.

Ik heb eens een paar Diapason Adamantes gehoord op een Arcam versterker (ik geloof een "9") met Arcam Alpha CD-speler. Diapason is ook een moeilijk aan te sturen speaker. De Arcam gaf geen krimp, combinatie klonk gewoon goed. Dus met de Translators zou het ook wel moeten kunnen, lijkt mij.

Ik heb voorlopig nog geen plannen om wat te veranderen in mijn set. Eerst maar eens mooi vinyl aanschaffen.

Hoezo, zit je nu op het beton dan? :o:P:lol:

FF serieus: het belangrijkste van het hebben van een hifiset is toch het luisteren er naar. Investeren in vinyl of CD's is natuurlijk zeker blijvend.

Zoals Lee Ritenour ''Captain Fingers'' :rolleyes::P:D

On topic, voorlopig komt er geen andere hifi bij mij in huis. Wel als ik in de toekomst wil gaan verhuizen naar een andere woning. ;)