Jump to content

TOEKOMST

Haudio
 Share

Recommended Posts

Diapason is ook een moeilijk aan te sturen speaker

Diapason is juist makkelijk aan te sturen.

Het stond zelfs in de handleiding van m'n Diapason Micra's, en de Karis en de Adamantes zijn ook zeer versterker vriendelijke speakers :rolleyes:

Sonus Fabers zijn wat dat aangaat 'n stukje lastiger.

ok,.. wat ik in de nabije toekomst nog aan wil schaffen is:

Een keer 'n fatsoenlijk rack.

Verder weet ik 't nog niet... :rolleyes:

Ik heb voorlopig nog geen plannen om wat te veranderen in mijn set. Eerst maar eens mooi vinyl aanschaffen.

Frank. :rolleyes:

Zoals Lee Ritenour ''Captain Fingers'' :rolleyes::P:D

Heb ik al, en dan ook nog op het MFSL-label.

:D:rolleyes::D

Volgens mij bestaat dit draadje al, ook in hetzelfde forum algemene onderwerpen...

Klik

... maar dat geeft niet, een oud draadje in een nieuw jasje. Om echter ook een antwoord te geven, in mijn geval gaat dat dus een nieuw element worden. Ik ga hier niet vertellen wat ik verkeerd heb gedaan ( :ph34r:  :ph34r: ), maar vanmiddag heb ik mijn Jubilee naar god geholpen. Ik krijg van Kraus een Benz Wood te leen, dus ik ben voorlopig weer gered, maar na de vakantie ga ik dus weer op jacht naar een nieuw element. Welke dit zou moeten gaan worden, nog geen enkel idee, dat zie ik later wel. Dus Haudio, op niet al te lange termijn kun je me in Sneek verwachten...

http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=7711&hl=

een half jaartje eerder :D:rolleyes:

Ik heb een behuizing voor een Ortofon OMP10. Dus met T4P- bevestiging. Nou past daar elke OM- naald op. Dus je kunt met gemak een Om 20, 30 of 40- naald kwijt.

Ik denk er dus over om een OM 20 - naald aan te schaffen. Die kan dan in mijn Technics SL- J2, een plezierig tangetiaal- dingetje.