Jump to content

2 Phonopreamp,s beluisterd bij haudio!

MR.GUZZI.
 Share

Recommended Posts

Hallo forumleden,ik was vorige week effe op bezoek bij Haudio in Sneek,en toen liet Henk mij 2 phonopre,s horen die aangesloten waren op de Orfeo+ een J. A. element,daar ik ook een nieuwe phonotrap zoek voor mijn toekomstige nieuwe draaitafel(ook toevallig een orfeo) was ik wel nieuwsgierig dat er een verschil in klank (muziek) zou zijn,en hoe groot het verschil zou kunnen zijn ,en ik moet eerlijk zeggen dat het voordeel uitviel voor de Bluenote,en ik vond het op die set een heel duidelijk verschil,veel meer diepte,breedte,betere duidelijke plaatsing van de instrumenten,gewoon muziekaler tenminste dat is mijn opinie hoor ,en dan praat ik over de zelfde prijsklasse van ongeveer E 1800,00 mischien zijn er forumleden die de zelfde of andere ervaringen hebben ? Dan hoor ik het graag ,ook andere op en aanmerkingen kunnen mijn besluitvorming ondersteunen (beinvloeden) voor de aankoop van een nieuwe preamp. H. Groeten Mr. Guzzi. (o,ja ,was ik vergeten te vermelden,het ging tussen een Arcus en een Bluenote) ;)