MR.GUZZI. Posted 12 juli 2006 Report Share Posted 12 juli 2006 Hallo forumleden,ik was vorige week effe op bezoek bij Haudio in Sneek,en toen liet Henk mij 2 phonopre,s horen die aangesloten waren op de Orfeo+ een J. A. element,daar ik ook een nieuwe phonotrap zoek voor mijn toekomstige nieuwe draaitafel(ook toevallig een orfeo) was ik wel nieuwsgierig dat er een verschil in klank (muziek) zou zijn,en hoe groot het verschil zou kunnen zijn ,en ik moet eerlijk zeggen dat het voordeel uitviel voor de Bluenote,en ik vond het op die set een heel duidelijk verschil,veel meer diepte,breedte,betere duidelijke plaatsing van de instrumenten,gewoon muziekaler tenminste dat is mijn opinie hoor ,en dan praat ik over de zelfde prijsklasse van ongeveer E 1800,00 mischien zijn er forumleden die de zelfde of andere ervaringen hebben ? Dan hoor ik het graag ,ook andere op en aanmerkingen kunnen mijn besluitvorming ondersteunen (beinvloeden) voor de aankoop van een nieuwe preamp. H. Groeten Mr. Guzzi. (o,ja ,was ik vergeten te vermelden,het ging tussen een Arcus en een Bluenote) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 juli 2006 Report Share Posted 12 juli 2006 Kijk eens bij klank kleur en karakter ......... maar deze twee heb ik niet gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 12 juli 2006 Report Share Posted 12 juli 2006 .....uh welke Bluenote? Deze wellicht: Je bent de eerst hear met een 'first impression': leuk om te lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MR.GUZZI. Posted 13 juli 2006 Author Report Share Posted 13 juli 2006 Inderdaad Bellavista,dat type bedoel ik ,de naam of typenummers weet ik effe niet ,wel dat de Bluenote een tijdje nodig heeft om in te spelen volgens Haudio. v.groeten Mr. Guzzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 13 juli 2006 Report Share Posted 13 juli 2006 In deze prijsklasse lijkt mij ook de Array Obsydian PH-1 een machine die in een vergelijking niet zou mogen ontbreken. http://www.arrayaudio.nl/ph1.html Zeer simpel te lenen en in de eigen situatie op het gemak te beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 14 juli 2006 Report Share Posted 14 juli 2006 In deze prijsklasse lijkt mij ook de Array Obsydian PH-1 een machine die in een vergelijking niet zou mogen ontbreken. http://www.arrayaudio.nl/ph1.html Zeer simpel te lenen en in de eigen situatie op het gemak te beluisteren. Helemaal mee eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 juli 2006 Report Share Posted 17 juli 2006 Als ik moest kiezen zou ik denk ik voor de Arcus gaan. Maar goed ik heb ze natuurlijk niet thuis gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts