paul demo Posted 13 juli 2006 Report Share Posted 13 juli 2006 Afgelopen weekend voor het eerst Bospop meegemaakt, zij het voor 2 dagen dan de vrijdag en de zondag. Vrijdagavond laat aanwezig voor de hoofdact: Sting, meneer speelt wrang en achteloos zijn nummertjes en hij verdwijdt. Zondag het gehele concert; Steve Harley and Cockney Rebel openen de dag, en ja hoor daar komen de jeugdherinneringen en bovendienm een prima geluidskwaliteit. Daarna als vierde artiest, Joe Jackson, hij bezorgde rillingen als vanouds. Tussendoor de Tragilally Hip, sorry hoor daar komen we niet voor, wat een herrie. Als laatste twee artiesten, eerst Bryan Ferry/Roxy Music fantastisch al voelen ze zich wel genepen in de tijd om een hele set te spelen , dat gaat dus niet in vijf kwartier, en als afsluiter Simply Red, hetzelfde probleem als bij Roxy, het rooster is strak. Maar jongens, wat een goed festival is dit. Een biertje slechts 1.70 euro, daar kan menigeen zich mee profileren . En daarbij een super weertje, en het was geslaagd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 16 juli 2006 Report Share Posted 16 juli 2006 Speelde Alan Parsons daar ook niet? Hoe was dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 juli 2006 Report Share Posted 16 juli 2006 Die speelde op de zaterdag (uitverkocht en zonder Paul Demo) als ik me niet vergis. Ik was helaas verhinderd vanwege een kabelvergelijk in het noorden des lands , anders had ik wel verslag kunnen uitbrengen. Bospop Poppa Chubby schijnt geweldig te zijn geweest Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 17 juli 2006 Report Share Posted 17 juli 2006 Die site ziet er leuk uit en wellicht DE tegenhanger van het overbekende en ozo commerciele pinkpop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 juli 2006 Report Share Posted 17 juli 2006 Bospop heeft zich altijd als familiefestival geprofileerd en wil dat ook zo houden. Het is iig een zeer aangenaam festival om te verblijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts