Jump to content

Bospop

paul demo
 Share

Recommended Posts

Afgelopen weekend voor het eerst Bospop meegemaakt, zij het voor 2 dagen dan de vrijdag en de zondag.

Vrijdagavond laat aanwezig voor de hoofdact: Sting, meneer speelt wrang en achteloos zijn nummertjes en hij verdwijdt.

Zondag het gehele concert; Steve Harley and Cockney Rebel openen de dag, en ja hoor daar komen de jeugdherinneringen en bovendienm een prima geluidskwaliteit. Daarna als vierde artiest, Joe Jackson, hij bezorgde rillingen als vanouds. Tussendoor de Tragilally Hip, sorry hoor daar komen we niet voor, wat een herrie. Als laatste twee artiesten, eerst Bryan Ferry/Roxy Music fantastisch al voelen ze zich wel genepen in de tijd om een hele set te spelen , dat gaat dus niet in vijf kwartier, en als afsluiter Simply Red, hetzelfde probleem als bij Roxy, het rooster is strak. Maar jongens, wat een goed festival is dit. Een biertje slechts 1.70 euro, daar kan menigeen zich mee profileren . En daarbij een super weertje, en het was geslaagd!

Die speelde op de zaterdag (uitverkocht en zonder Paul Demo) als ik me niet vergis. Ik was helaas verhinderd vanwege een kabelvergelijk in het noorden des lands :rolleyes: , anders had ik wel verslag kunnen uitbrengen.

Bospop

Poppa Chubby schijnt geweldig te zijn geweest :)