nando Posted 13 juli 2006 Report Share Posted 13 juli 2006 Ik zoek de handleidingen of manuals (zo u wilt) van de volgende apparaten. Marantz SR1041 Marantz CD1020 Marantz AV1040 Dit zijn apparaten uit de slimline serie met een gemotoriseerde klep op het front. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 juli 2006 Report Share Posted 13 juli 2006 Misschien dat Doknet kan helpen, al leveren die eerder service manuals dan handleidingen. Anders kan een email naar Marantz ook wel eens helpen. De manuals van de gangbare apparatuur is wel gewoon op hun site te vinden. Als het alleen om de werking van je spullen gaat, zou je de manual van een vergelijkbaar apparaat kunnen DLen. Met wat puzzelwerk kom je er dan ook wel uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 18 juli 2006 Author Report Share Posted 18 juli 2006 Dank je, doknet kende ik nog niet. Marantz en doknet heb ik net een mail gestuurd met mijn vraag. Ik ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts