Jump to content

een andere draaitafel

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Plaatje heet "Genttt1.jpg", dus dat moet wel raak zijn.

Diep respect, als dit zelfbouw is! Misschien kan hij beter ook draaitafels gaan verkopen...

Is inderdaad zelfbouw, en in mijn ogen van het hoogste niveau.

Schitterend.

Frank. :rolleyes:

smaken verschillen. Ik vind het stuk voor stuk oerlelijke spelers. "Hidious" zou een toepasselijke Engelse uitdrukking zijn. Volgens mij vertaald zo iets als walgelijk. Gaat duidelijk alleen om het design. Als ik dan toch veel geld aan een speler moest uitgeven zou het een Linn LP12 worden. Geen design? Toch wel, alleen niet van het soort waar het design belangrijker is dan het geluid dat geproduceerd wordt.

Deze "Pluto 12A Special Deluxe" schijnt van Nederlandse bodem te zijn, had er nog nooit van gehoord...

pluto2ih9.jpg

Is dat nou een koperen sleepcontactje onder de arm? Statische (schreef ik toch bijna satanische...) electriciteit afleiden?

Pluto zit in Hengelo (OV), al vele jaren en heeft 'absoluteueberklassereferenzstatus', met name in het verre oosten.

Kiek noe:

pluto2ih9_Layer%201.jpg

Een roteerbare headshell, dat zoek ik. Maar die arm zal wel weer veel te duur zijn voor me... Ze hebben trouwens ook gedacht aan een variabele montage afstand. Goed bezig die mannen!

Groet,

Jacco

• 4 weeks later...
  • 5 months later...
Vraagje aan Haudio: hoe laat gaan jullie los in Sneek op 9 en 10 feb.?

M.i. schiet je je doel voorbij als je jaren 60/70 pop/rock Lp's draait op moderne high end spullen. Klassiek is een ander verhaal.

Die jaren 60/70 LP's kunnen werkelijk perfect klinken op een top installatie Munkie. Overigens als ik de toto win koop ik een nieuwe luisterkamer met deze erbij:

S_7.jpg

Begin van het jaar op de show van Henk gehoord en noch niet uit mijn gedachte. Ziet er in de werkelijkheid ook mooi uit.

• 1 month later...

S_7.jpg

Begin van het jaar op de show van Henk gehoord en noch niet uit mijn gedachte. Ziet er in de werkelijkheid ook mooi uit.

Dat wordt bij mij ook een aankoop na het winnen van de staatsloterij.Een Beauty :wub::wub::wub: