Guest R Zilver Posted 15 juni 2001 Report Share Posted 15 juni 2001 Hallo allemaal , Ik heb de volgende vraag,ik ben in het bezit van Magnepans 1.6 aangestuurd door een Audio-Research vt50 van 2x50wat. Ik heb de keuze tussen 8 of 4 ohm aansluiting aan de achterzijde van mijn versterker;welke moet ik nemen en wat is het verschil? Mijn kamer is 3.80 meter breed moet ik de tweeters aan de binnen of aan de buitenkant zetten? Bijvoorbaat mijn dank voor het antwoord op deze voor mij moeilijke keuze's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 juni 2001 Report Share Posted 15 juni 2001 Beste R.Zilver, De versterker is prima bij Magnepans . De tweeters aan de binnenkant klinkt meestal het beste. De aansluiting 4 Ohm is het beste omdat de aanpassing dan optimaal is bij jou kombinatie. Bovendien is het denk ik leuk om te weten dat de impedantie bij Magnepans heel gelijkmatig is . Met vriendelijke groet, Haudio AS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts