RastaPhil Posted 31 juli 2006 Report Share Posted 31 juli 2006 Ik heb een tijd geleden de Ls. kabels voor hoog en mid vervangen: Monitor PC Bingo Silver (verzilverd koper) vervangen door (een vrij complexe) Koper-litze (dunne groen gelakte draden per groepje verpakt in ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 2 augustus 2006 Report Share Posted 2 augustus 2006 Gezien het prijsverschil ga ik voor koper, gebruik de litze draad waarvan filterspoelen worden gewonden, vele speakers hebben hiervan al meters op 't filter zitten, doet 't net als die spoelen, vreselijk goed.Een weergave vrij van spektakel, muziek heel gewoontjes goed weergegeven. NB gezien de geringe lengte en de vrij kleine stromen die er lopen, hoef je je over dikte ook niet zo heel erg veel zorgen te maken, weerstand speelt nauwelijks een rol. Nieuwsgierig geworden heb ik je een pbtje gestuurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijn Posted 2 augustus 2006 Author Report Share Posted 2 augustus 2006 Gezien het prijsverschil ga ik voor koper, gebruik de litze draad waarvan filterspoelen worden gewonden, vele speakers hebben hiervan al meters op 't filter zitten, doet 't net als die spoelen, vreselijk goed.Een weergave vrij van spektakel, muziek heel gewoontjes goed weergegeven. NB gezien de geringe lengte en de vrij kleine stromen die er lopen, hoef je je over dikte ook niet zo heel erg veel zorgen te maken, weerstand speelt nauwelijks een rol. Nieuwsgierig geworden heb ik je een pbtje gestuurd. Waar een topic starten wel allemaal niet goed voor is:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 3 augustus 2006 Report Share Posted 3 augustus 2006 Ja, maar nu moet ie nog wel antwoorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 3 augustus 2006 Report Share Posted 3 augustus 2006 Ja, maar nu moet ie nog wel antwoorden. Gisteren om 21:23:37 gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 3 augustus 2006 Report Share Posted 3 augustus 2006 Huh? Vreemd , ik heb tot nu toe niets ontvangen via Hear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts