Guest annoniem Posted 28 april 2001 Report Share Posted 28 april 2001 onder rubriek 2dehands "versterkers" op nr. 17 staat een Mark Levinson no331 te koop. opzich had ik daar wel belang bij, maar dit produkt is al een aantal jaren uit de productie. nu is mijn vraag dus: is dit wel een redelijke prijs voor zo'n versterker? hij staat bij een audiozaak en er wordt fl. 8250,- voor gevraagd. bvd Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 28 april 2001 Report Share Posted 28 april 2001 Hallo Annoniem, Met tweedehands is het maar net wat de gek er voor geeft. Hoeveel andere tweedhands Mark Levinson No.331`s zie je nog, en wat kosten die? Een zeldzaam en gewild item is nu eenmaal meer waard als een niet zeldzaam en gewild item. In dit geval heb je de pech dat de doorontwikkelde No. 331, nl. de No. 334 bijna twintigduizend piek kost, dat trekt de tweedhandswaarde van de oudere Mark Levinsons omhoog. De vraag die jij jezelf moet stellen is: Kan ik redelijk makkelijk voor die Fl. 8250,- aan een betere versterker komen? Aan het antwoord dat jij jezelf dan geeft kun je afleiden of je `m moet kopen of niet. Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Posted 28 april 2001 Report Share Posted 28 april 2001 Ter informatie: de Mark Levinson 331 koste drie jaar geleden nieuw F11800,-. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts